Sidebar

21
Чет, Ное
× В 'разгърнат вид', всичките електрически джаджи за зареждане би трябвало да наричаме зарядна инфраструктура.

Зарядни станции в БГ

Преди 7 години 2 месеца #3373 от bore
Отговор от bore по тема Зарядни станции в БГ
Сърбите работят здраво. Вече на картата я има и зарядната на границата с Хърватия.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3374 от cokey
Отговор от cokey по тема Зарядни станции в БГ

bore писа: Сърбите работят здраво. Вече на картата я има и зарядната на границата с Хърватия.


Хм, къде?
Аз не я виждам в PlugShare

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3375 от PETROV
Отговор от PETROV по тема Зарядни станции в БГ
Има я, има я.... И снимки. На CIRCONTROL DC
Супер! Сега, до края на август, както са обещали, чакаме на Димитровград и Суботица.
Дано... :-)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3376 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Зарядни станции в БГ

cokey писа:

bore писа: Сърбите работят здраво. Вече на картата я има и зарядната на границата с Хърватия.


Хм, къде?
Аз не я виждам в PlugShare



А междувременно нашият екип стърже на обороти да осигури възможност за качване и във ВсичкоТок, ай дано го издокараме приложението да се ареше :cheer: ама много

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3377 от cokey
Отговор от cokey по тема Зарядни станции в БГ
Добре де, аз защо не я виждам

Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3378 от PETROV
Отговор от PETROV по тема Зарядни станции в БГ
Прикачени файлове:

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3379 от cokey
Отговор от cokey по тема Зарядни станции в БГ
Ах, маркирана е като платена и затова не ми излизаше. Аз съм си го цъкнал това off, защото преди не работеше

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3380 от dkraev
Отговор от dkraev по тема Зарядни станции в БГ
Здравейте,

Другата седмица предстои да увеличим броя на Теслите в България с една и затова първо искам сърдечно да поздравя всички за усилията и споделената информация!

Предстои ми веднага след това пътуване от София до Виена и в момента проучвам всички възможности за зареждане по пътя. От PlugShare изглежда, че те не са малко, но все пак да ви попитам за опит.

1. Има ли реална възможност да се пътува без нощувка /т.е. къде са бързите станции по пътя/. Най-късно около Белград ще трябва да заредя.
2. Какви адаптори бихте ме посъветвали да си купя извън Type 2 адаптора на колата. Задължителен ми се струва такъв към БГ трифазен ток, но от там струва ли си ChaDeMo, CEE16A, CEE32A? Ако да, откъде си взехте вашите?

За всякакви други съвети съм благодарен тук или на ЛС /за да няма офтопик/.

Поздрави,

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3381 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Зарядни станции в БГ
Опа поздравления за колата и за включването във форума – Добре дошъл!

За пътуването на един дъх да споделят КарамЕЛците, които са го правили, аз добавям, че адаптери произвеждаме няколко, включително със сръбски трифазен щепсел - elektromobili.bg/magazin/2-adapters.html

Всичките са си полезни, като, CEE32 и БГ трифазния са като че ли най-ползваните.

Може да си вземеш от магазина или да пишеш на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. пак ще ги задействаме.

Поздрави,
Мартин

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3382 от dkraev
Отговор от dkraev по тема Зарядни станции в БГ
Здравей, Мартине,

Благодаря ти за отговора! Интересното е, че в БГ CEE32A изглежда е доста по-разпространен, но пък в Австрия/Германия CEE16A май е по-ползван, та и двата трябват в край на сметка.

Ще съм благодарен за всякакви съвети! Ще се старая да съм максимално полезен на обществото :)

Поздрави,
Митко

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца - Преди 7 години 2 месеца #3383 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Зарядни станции в БГ
А не то и в България CEE16 е по-разпространен, аз имах предвид, че като цяло най-много се ползват CEE адаптерите и БГ трифазният. А иначе CEE32A<>CEE16A адаптерът се ползва, ако имаш мобилно зарядно 22 кВт, което почти винаги е с CEE32A щепсел, за да може да го включваш където има CEE16A контакти.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца - Преди 7 години 2 месеца #3384 от cokey
Отговор от cokey по тема Зарядни станции в БГ
Привет

Честито, сподели каква е Теслата? =)

Според мен ти трябват задължително трифазен БГ, трифазен сръбски, СЕЕ16, СЕЕ32, CHAdeMO adapter

В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България - Сърбия да има CHAdeMO.

В Ниш за съжаление вече нямаме къде да зареждаме надеждно. Ще трябва да караш бавничко и зад тирове от Белград насам. Аз съм с Модел Х и съм го правил зимата в студа, значи и сега е възможно. Ако се лепнеш зад тир или автобус ще стигнеш спокойно. Ако много я закъсаш, на границата от БГ страна има трифазен български, но е слаб. Пада им бутона на повече от 10А май. Анатоли знае и може да каже точно как беше.

Аз съм с това мобилно зарядно, плюс всички адаптери и 10м удължител.
www.e-driver.net/en/shop-kategorien/prod...tion-juice-booster-2

Желязно е, тоест гумено =)
Отделно имам преходници (щепсел -> контакт)
Трифазен БГ -> СЕЕ32
Трифазен сръбски -> СЕЕ32
От скоро и трифазен турски -> СЕЕ32

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3385 от cokey
Отговор от cokey по тема Зарядни станции в БГ
И да, от Виена до София аз го правя без нощувка. Към 25 часа е. Дремя докато зареждам в Белград. Макар че сега със CHAdeMO-то може да няма време за дрямка =)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3386 от dkraev
Отговор от dkraev по тема Зарядни станции в БГ
Model S 100D е, така че се надявам при ефективно каране да имам към 450 км пробег, да видим. По отношение на адапторите изглежда обаче ChaDeMo е задължителен, освен останалите, които също ще поръчам директно.

Мерси за съветите! Ще се радвам с всички вас да се запознаем и лично.

Поздрави,

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3387 от mumojem
Отговор от mumojem по тема Зарядни станции в БГ
Голямата батерия - супер! Ако правиш поръчка при нас пиши и на Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. че има някакви грижи с Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Чисто и просто – КарамЕЛ :)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3390 от eltosho
Отговор от eltosho по тема Зарядни станции в БГ

cokey писа: ...
В Будапеща и Белград има CHAdeMO и ще ги оценка много ако си купиш адаптера. Скоро се очаква и на границата България - Сърбия да има CHAdeMO.
...


Не че имам някакъв опит но в момента не е ли най-лесно да се кара от София към най-близкия Суперчарджър който е във Марибор, Словения. (900км) Поне на теория със S 100D и бавно каране до там ще се стигне без проблеми само със зареждане в Белград.


П.С.
Честито за новата Тесла :-)

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3391 от dkraev
Отговор от dkraev по тема Зарядни станции в БГ
Благодаря!

Малко офтопик: Последно говорих с Тесла в Австрия и ми потвърдиха, че както Gyor, така и Zagreb и Slavonski Brod се очаква да ги пуснат много скоро /в рамките на няколко седмици/. Истината е, че обаче Сърбия и България преди 2018 г. май нищо няма да стане. Там си писах с отговорника за Европа и да момента дори нямат перспектива да гледат конкретни имоти. Пинът около Пловдив единствено показва, че там г/д виждат локацията, но тя може да мърда 50 километра напред/назад по Е80.

По отношение на София - Виена - без още да съм го карал и аз, ми се струва, че през Марибор би било малко по-сложно. Ако Белград и Будапеща имат надеждни ChaDeMo (PS: утре ще взема адаптора) зареждачки, то чисто защото това е най-краткия път ми се струва по-разумно да се ползва той.

Поздрави,
Митко

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3392 от cokey
Отговор от cokey по тема Зарядни станции в БГ
И според мен през Будапеща е най-бързо и пътят е добър. Само магистрала. А от Марибор до Виена си е планински

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3393 от PETROV
Отговор от PETROV по тема Зарядни станции в БГ
Ако целта е да отидеш във Виена, без съмнение най добре е през Унгария. Но ако целта е Сервизен център на Тесла с новите SC в Хърватска Грац е конкурентен на Виена.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.

Преди 7 години 2 месеца #3394 от bore
Отговор от bore по тема Зарядни станции в БГ
Не се замисляй за маршрута. Истината е БЕЛГРАД-/SHAdeMO/, СЕГЕД- /Тип 2/, ТАТАБАНЯ / SHAdeMO/ и ВИЕНА.
Бързо и лесно. Аз тръгвам в понеделник.
На около 170 км.от Белград има 32А сръбски трифазен. На паркинга пред ресторант Александър до чешмата.

Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.