Женева 2012: Електрически Mercedes-Benz Vito със 7 места
От Мартин Хаджистойков
Очаквахме този момент и въпреки че това е само първоначална демонстрация, Mercedes-Benz показа първия (според компанията) в света (Хм, това не е много сигурно, защото тайванската Luxgen направи нещо подобно преди известно време) седем местен електромобил под формата на електрически Vito E-CELL crewbus, който ще може да изминава около 130 км с едно зареждане на батерията, което го прави оптимално транспортно средство за кратки разстояния с множество спирки...
Женева 2012: Toyota FT-Bh хибрид с 2.1/100 разход
От Мартин ХаджистойковДнес е първият медиен ден на Автосалон Женева 2012 (82-ро издание) и Toyota Motor Corporation (TMC) разкри FT-Bh (бъдещ Toyota B-сегмент хибрид), малък и лек бензинов-електрически хибрид от нова генерация, разработен в направлението "ecomotion" (eco + emotion). В допълнение към демонстрирания FT-Bh, Toyota предвижда и две алтернативни версии: метанов хибрид с 38 г/км CO2 емисии и зареждаем хибрид със само 19 г/км CO2 емисии...
VW Cross Coupe: Зареждаем дизелов хибрид с 1.8/100 и 46 г/км
От Мартин ХаджистойковНе ще и дума, Volkswagen е сред лидерите в ниския разход, особено при дизелите, които владеят сърцата на много българи. И за да продължи надолу в това отношение, на Автосалона в Женева, който отваря за публика на 8 март, германският гигант ще представи дизелов вариант на своя Cross Coup? Concept зареждаем хибрид, за първи път демонстриран с бензинов двигател по време на Tokyo Motor Show 2011. Новият Cross Coup? Concept се задвижва с комбинация от турбодизелов двигател с директно впръскване и два електромотора, което по Новия европейски цикъл за шофиране дава {tooltip}NEDC{end-link}New European Driving Cycle{end-tolltip} феноменално нисък разход от 1.8 л/100 км, еквивалент на 46 г/км CO2 емисии...
Още...
Женева 2012: електромобили – няма 'тия-ония', има i-oniq. От Hyundai
От Маргарита НиколоваДоста сме свикнали с моделите на Hyundai, марката много добре се приема на пазара ни - по редица причини. Познаваме колите им - широка гама - но някак си ги приемаме като стандартни, всяка в класа си; надеждни, но не толкова забележими. И така, след концепции, по-скоро класически, с новия електрически i-oniq, корейската марка обявява нова динамична тенденция на автомобилното изложение в Женева; стилистичен подход по отношение на електромобилния сегмент, с атрактивната опция за технология, удължаваща пробега.
Знаем за 'силовото' тунинг-дизайнерско студио главно в следствие партньорството му с Mercedes и блестящите спортни модели, които съвместно представят. Сега, Brabus предлага нещо повече от подобрения в дизайна, те са модифицирали цялостната представа за моделите Smart - ще покажат това на автосалона в Женева 2012!
Електромобил Brabus Smart ED: