В този блог: Jagur тества I-Pace при минус 40 градуса месец преди официалното представяне.
Само няколко седмици преди пускането на първия си изцяло електрически автомобил, Jaguar тества I-Pace при крайно ниски температури и пусна някои от резултатите вчера...
Британският производител докара прототипи на I-Pace на тестовото съоръжение на Jaguar Land Rover за студено време в Арйеплог, Швеция, за да тества автомобила при температури до минус 40 градуса.
Основната част от информацията, която издават, е, че I-Pace има възможност за бързо зареждане от нула до 80% за около 45 минути при 100 кВт мощност дори при такива екстремни температури.
Освен това компанията потвърди, че собствениците на I-Pace ще могат да предварително да подготвят (кондиционират) батериите за шофиране в студено време чрез мобилно приложение.
В края на 2017 г. Jaguar започна да пуска видео клипове с потенциални клиенти, които имаха възможност да се повозят на прототипите използвани в тестовата програма на I-Pace. Миналия месец компанията покани жена от Калифорния на тестово шофиране на разстояние от 320 км в САЩ.
Сега видео поредицата продължава с потенциален клиент от Швеция, който имаше някои въпроси относно живота с I-PACE в арктическите условия.
В Jaguar говорят малко странно за капацитета за бързо зареждане на I-Pace и поне засега си личи, че не искат да споделят какво е действителното ограничение за зареждане на I-Pace, а вместо това споменават само колко бързо може да се зареди батерията с помощта на зарядно устройство с мощност 100 кВт.
Това със сигурност не е никак зле, но доста хора очакват нещо повече, с което този модел да се конкурира с Tesla Model 3 и също така да може да се възползва от бързо зареждане със 150 кВт мощност, тъй като все повече такива бързи зарядни станции започват да влизат в експлоатация.
Малко остана до официалното излизане на колата обаче и след месец ще знаем повече конкретна информация за спецификациите на I-Pace, чието представяне ще се излъчва на живо в интернет на 1 март от 20:00 ч. наше време. След това I-PACE ще бъде представен и на изложението в Женева на 6 март.