В този бгло: Малко преди да изкара първия си електро модел на пазара, Jaguar тества 200 I-Pace.
Година, след като показаха за първи път I-Pace на широката публика Jagur отново докараха електромобила на автомобилното изложение в Лос Анджелис, където бяха представени два прототипа на най-новата версия на колата.
Jaguar работи усилено по различните видове тестове на колата и към момента 200 прототипни модела преминават през интензивни изпитания в подготовка за официалното пускане на колата в продажба през следващата година.
От Jagur споделят, че вече хиляди от техните клиенти са изявили интерес към колата натискайки бутона "I want one" на официалния им сайт, а някои от тях получиха и покана за тест драйв.
Ан Войър от Пасадена, Калифорния, беше един от първите потенциални клиенти, които успяха да се повозят на една от тестовите коли.
Едно от основните й притеснения беше свързано с батерията и дали ще може да завърши любимото си пътешествие по западното крайбрежие на Калифорния от булевард "Сънсет" в Лос Анджелис до морския залив в Централна Калифорния без да спира да презарежда.
Jaguar дори сглобиха едно кратко видео по случая
Както вече споменахме, Jaguar I-Pace е спортен SUV, оборудван с 90 кВтч батерия, която в реални условия трябва да позволява на колата да измине малко над 350км. Такива засега са и резултатите от EPA тестовете на колата, които показват пробег от 352 км.
Засега не става съвсем ясно обаче дали ограничението за бързо зареждане от 50 кВт мощност се отнася за станции, които имат такъв лимит или това всъщност е максималната мощност, с която колата може да се зарежда дори на по мощна станция.
Трябва да знаем повече след няколко месеца, когато Jaguar оповести производствената версия и започне да приема официално поръчки, а електромобилът се очаква да влезе в производство през втората половина на 2018 г.