Paris, we have a problem – май пак Tesla?!?

Блог

В този блог: Големи автопроизводители няма да участват на салона в Париж.

Ford, Volvo, Rolls Royce, Aston Martin, Lamborghini и други пропускат автомобилното изложение в Париж тази година. Volkswagen Group пък намалява значително разходите си за участие и дали това не е тенденция в стил Tesla?...

Калифорнийският производител на електромобили участва тук там по автосалоните, но не е нещо редовно и компанията не заделя бюджети за реклама или подобни събития. Изглежда и в това направление Tesla повлича крак и големите започват също да се преориентират.

Automotive News цитира дошлият от Nissan в Aston Martin Анди Палмър, който казва, че "преди имаше едно усещане за това, че трябва да си на всяко авто шоу, но понякога има по-добри начини да се представяш вместо да харчиш за шоу след шоу след шоу..."

Май започват да се усещат, че целият този блясък с шикозните концепции, безплатната консумация и материали за посетителите може да се замени с нови по-ефекти и продуктивни начини за популяризиране на продукти, като блогове, Facebook или тест драйв събития по места.

По спомен, през 2011 г. Audi похарчи над 10 милиона Евро за специален щанд на салона във Франкфурт. Не виждаме изгледи това да се повтори, а от Ford директно минават на нова стратегия и подход към маркетинга. Във Франция, например, компанията кани хора за еднодневни тест драйв обиколки из страната, вместо да участва на салона в Париж. С увеличаване на инвестициите в такива събития с 50% явно гледат много сериозно на този експериментален маркетинг.

Ford, както и други компании, се ориентира повече и към технологични събития, като CeBit или парижката Le Web конференция за новаторски дигитални технологии.

Промяна има и тя ще става все по-осезаема. На нас ни изглежда, че Tesla Motors има пръст в това. Как мислиш?

От: Gas2


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (2)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Между другото, на IAA 2011 във Франкфурт, Audi построи цяла технологична палата, за да представи по подобаващ начин стратегията си относно E-tron, хибриди, plug-in хибриди и възобновяеми източници на енергия за задвижване. Това беше основният акцент на пресконференцията им. Е, че в DE тези неща са повече на ниво презентация и приказки - това е ария от друга опера Малко като вечния надпис в кръчмата: "Днес с пари, утре на вересия"

Е-мо
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Интернет е голяма сила и всеки, който се интересува по дадена тема, винаги ще намери това, което го интересува. В тоя ред на мисли, след като знам какво е "Тесла" и съм й мераклия, единственото, което ще ме дръпне да отидя до някъде да я видя е един тест драйв примерно, няма нужда да ходя по разни салони и само да точа лиги в гледане. Та така, големите автопроизводители също гледат да спестят някой и друг лев и търсят по бюджетни решения за реклама. Отделно, че едно време е било и въпрос на...

Интернет е голяма сила и всеки, който се интересува по дадена тема, винаги ще намери това, което го интересува. В тоя ред на мисли, след като знам какво е "Тесла" и съм й мераклия, единственото, което ще ме дръпне да отидя до някъде да я видя е един тест драйв примерно, няма нужда да ходя по разни салони и само да точа лиги в гледане. Та така, големите автопроизводители също гледат да спестят някой и друг лев и търсят по бюджетни решения за реклама. Отделно, че едно време е било и въпрос на чест да участваш в изложение, а сега май-май не е вече баш така, счетоводството си казва думата...

Виж още
Георги Малинов
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения