В този блог: Големи автопроизводители няма да участват на салона в Париж.
Ford, Volvo, Rolls Royce, Aston Martin, Lamborghini и други пропускат автомобилното изложение в Париж тази година. Volkswagen Group пък намалява значително разходите си за участие и дали това не е тенденция в стил Tesla?...
Калифорнийският производител на електромобили участва тук там по автосалоните, но не е нещо редовно и компанията не заделя бюджети за реклама или подобни събития. Изглежда и в това направление Tesla повлича крак и големите започват също да се преориентират.
Automotive News цитира дошлият от Nissan в Aston Martin Анди Палмър, който казва, че "преди имаше едно усещане за това, че трябва да си на всяко авто шоу, но понякога има по-добри начини да се представяш вместо да харчиш за шоу след шоу след шоу..."
Май започват да се усещат, че целият този блясък с шикозните концепции, безплатната консумация и материали за посетителите може да се замени с нови по-ефекти и продуктивни начини за популяризиране на продукти, като блогове, Facebook или тест драйв събития по места.
По спомен, през 2011 г. Audi похарчи над 10 милиона Евро за специален щанд на салона във Франкфурт. Не виждаме изгледи това да се повтори, а от Ford директно минават на нова стратегия и подход към маркетинга. Във Франция, например, компанията кани хора за еднодневни тест драйв обиколки из страната, вместо да участва на салона в Париж. С увеличаване на инвестициите в такива събития с 50% явно гледат много сериозно на този експериментален маркетинг.
Ford, както и други компании, се ориентира повече и към технологични събития, като CeBit или парижката Le Web конференция за новаторски дигитални технологии.
Промяна има и тя ще става все по-осезаема. На нас ни изглежда, че Tesla Motors има пръст в това. Как мислиш?
От: Gas2
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин