Някои германци искат да догонят азиатците, други май не толкова

Блог

В този блог: По различен начин гледат на производството на батерии политиците и предприемачите в Германия.

От една страна са старите автопроизводители (с малки изключения) и техни доставчици (макар че някои от последните се опитват активно да се променят), от друга са нови компании и хора работещи за ускорено въвеждане на нови технологии...

Сред втората група е Гюнтер Шу, професор по продуктов инженеринг и управител на германския електромобилен стартъп e.GO Mobile. Малките електрички на компанията вече правят впечатление и събират поръчки, както и подкрепа от компании като Deutsche Post и Ford.

"В момента заедно с колегите от Street-Scooter, германски пощи и Ford се борим за стартиране на производство за батерийни клетки в Германия, за да станем независими от азиатските производители", споделя Шу за германски вестник. Според него инвестицията в съоръжение за производство на батерийни клетки с годишен капацитет 1 гигаватчаса е около €250 милиона.

Шу търси подкрепа от местните власти и федералното правителство, но казва, че германските автопроизводители и политици "не вярват особено в това". Тази година той иска да представи концепцията за производство на батерийни клетки пред правителството на Северен Рейн Вестфалия, включително с предложение за място за строеж.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения