В този блог: Как се отразява една първоаприлска шега на един YouTube канал.
От време на време пишем за Бьорн Ниланд, известен като човек пускащ доста клипове на тема електромобили в тубата. Един от последните му е от 1 април, след който Бьорн показва колко абонати е загубил от шегата пусната в майтапчийския ден...
На 1 април Бьорн реши да се пошегува, че сменя своя Tesla Model X с BMW i8. В резултат явно се е получила нещо като вълна от недоволство към "предателя" Бьорн, изразила се в масово отабониране от неговия YouTube канал.
Нещата стигат дотам, че към Бьорн са пуснати питания колко хора са се отписали от неговия канал и ето днес той пуска видео по темата.
То е малко така небрежно разсъждение като за празници и забавен поглед към това как хората реагират на подобни действия или шеги.
Всичко на всичко за деня са се отабонирали към 200 човека, което си е пик, но всичко е ток. Бьорн показва статистика от анализа на Гугъл с информация по дни и за 1 април дори е малко напред. Всъщност се извинява на новите си последователи, които може да са го харесали за припознаването на BMW i8, с какъвто реално Бьорн не се сдобива. Надява се също така напусналите да се върнат, след като разберат, че е било шега.
Като цяло е интересно да се види как се развива един такъв вече доста популярен електромобилен видео канал като този на Бьорн и ако ти се гледа, ето повече подробности в самото видео: