Всичко под 320 км реален пробег за Tesla Model 3 "не минава"

Електромобили
В този блог: Според Елон Мъск, всичко под 200 мили е неприемливо и "хората всъщност искат 20% повече от това".

Това са думи на изпълнителния директор на Tesla от скорошната пресконференция за пробега на Model S. Целта на Мъск за Model 3 е освен да се продава на цена от $35,000, да постига пробег от 200 мили (320) км в реални условия...

"200 мили е минималният праг за електрическа кола. Трябват ни 200+ мили в реални условия, а не 200 мили с изключен климатик и на равен път. Всичко под 200 мили не го броим. Повечето хора искат 20% повече от това," обяснява Мъск.

Това да се чува, Елон! Хубаво е да има човек начело на авто компания, който говори за реални условия на употреба и реален разход/пробег. Особено като става дума за електромобили, като знаем как се влияе пробегът им от атмосферните и пътните условия, както и от стила на шофиране и използване на различни системи в колата.

Това с 20-те процента някак звучи като че в Tesla може и да планират Model 3 с 240 мили пробег, за да може да се разчита на 200 реални. В нашенски километри това ще означава оптимално постижение от 380-390 км или 300-320 при шофиране без компромиси.

За страни като България е идеално за дълги пътувания, защото ако с реално магистрално шофиране ти остават 20% пробег в батерията някъде по средата на страната, там зареждаш за двайсетина минути и взимаш остатъка от разстоянието без проблем.

Така вече нещата са много по-близо до сегашните с ДВГ колите. За нас е важно и каква ще е цената на Model 3 в Европа и се надяваме да няма сериозна горница спрямо тази в САЩ. Уеднаквяване обаче е постижимо само с изграждане на Tesla завод в Европа, но до излизането на Model 3 такъв да бъде изграден.

Е, остава да видим какъв ще е реалният пробег на Tesla Model 3. Ако е както Мъск загатва – с 20% повече от обявяваното досега – интересът към масовия електромобил на Tesla може да стане много по-голям. Не че сега е малък...

От: Gas2

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Хора в тази дискусия

Коментари (2)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Много хубава новина А следващия модел още повече да е!

Илиян Звездоброев
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

много се радвам!! - колко е показателно, че добрата конкуренция е достатъчна за прогрес
а сега очаквам и китайците да не закъснеят с добрите новини и скоро завод за ел мПС в Европа, а защо не и в България?!

nedi alex
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари