KIA Soul EV цена за България и опции на електромобила

Електромобили
В този блог: KIA Soul EV се предлага на оперативен лизинг за €586 + 125 месечно без ДДС. Подробности в блога.

При втория Soul EV тест първоначалното добро впечатление от колата се затвърди и на детелината на околовръстното и Цариградско имах възможност да усетя, че Soul EV е по-стабилeн спрямо усещането ми от първия тест. Шофирах бавно по ремонтирания участък и имах възможност да поговоря с нашия домакин от KIA за пазара на електромобили в България...

В тази връзка, вече имам и точните настоящи финансови условия за оперативен лизинг на KIA Soul EV от Europcar (Евроренталс ООД) (стойности без ДДС):

  • Лизингов период в месеци: 48
  • Пробег за периода: 80,000 км
  • Нетна наемна вноска: €585.98
  • Вноска за управление на автопарк: €125.34
  • Крайна месечна вноска: €711.32

"Вноска за управление на автопарк" включва: Пълно автокаско за €96.01, Такса управление: €10.00 и няколко по-малки такси. С тях общата месечна вноска за колата става €711.32 или 1391 лв по фиксирания курс. С начисляване на ДДС вноската става съответно €853 или 1649 лв месечно.

За други начини за придобиване на KIA Soul EV звънни в KIA България!

Опциите на ZX нивото са твърде много, за да ги включа тук – ще ги намериш на страницата, към която има линк в края на този блог. Сега отбелязвам важния елемент със зареждането – Soul EV има два контакта за зареждане, Тип 1 за 6.6 кВтч и CHAdeMo за 50 кВт бързи зарядни станции. От 6.6 кВт зарядна станция батерията за зарежда изцяло за под 5 часа, а на 50 кВт за около 30 мин от 0 до 80%. 

Откъм пробег още нямам лични впечатления освен тези при първия тест. Когато се качих в колата бяха изминати 41 км след пълно зареждане и компютърът показваше пробег от още 152 км. При шофиране със скорост до 80 или макс. 90 км/ч вероятно тези 190 км ще са постижими.

Едно от условията в офертата за оперативен лизинг е: "Гаранционен депозит в размер на 3 месечни вноски и еднократна административна такса в размер на €150.00 без ДДС". Това вероятно играе ролята на първоначална вноска и е в размер на общо €2740.

Искам да съм абсолютно обективен за колата и ще кажа, че изпълнението, материалите, возията и общото усещане ми допадат изключително. Кожените седалки са с приятен син акцент по края и с още по-приятно проветрение/охлаждане (отопление през зимата). Те са обаче единственото, което за момента от краткото ми впечатление бих пропуснал като поръчка – просто кожените седалки отдавна са извън моето усещане за комфорт.

Купето е достатъчно просторно и въпреки че Kangoo ZE ми е много по-голям фаворит като функционалност, двете не са директно сравними и Soul EV е с достатъчно обем за пътници и багаж.

Друго откровено мнение от моя страна е, че по-скоро бих закупил колата, а ако ще е на лизинг, за мен опцията е финансов, не оперативен. За определени цели и бизнес, обаче, може да е много подходящо, особено предвид малката начална инвестиция.

И накрая, на база моя професионален опит до момента смятам, че пазарът на електромобили в България ще се развие, когато при дилърите има налични електромобили с изгодни предложения за покупка. Инвестициите в доставка на електромобили на склад са онази важна брънка, която в момента липсва във веригата. Защото с налични електромобили, за които се предлага обслужване и гаранция, нещата стават по-сигурни и привлекателни за потребителите.

Остана да добавя това, че ако KIA Soul EV не е наличен доставката е от 30 до 180 дни, гаранцията е 7 години или 150,000 км, а ето и линк към ценовата оферта с опции за KIA Soul EV.

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Хора в тази дискусия

Коментари (22)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Днес я покарах, не мога да намеря достатъчно суперлативи - страхотна кола! И новината на деня мисля, че е фактът, че двете налични вече са продадени, а Yellow Taxi са направили поръчка за 10, така че след 3-4 месеца ще имаме възможност да си викнем електротакси xD

petko_voyvoda petko_voyvoda
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Казаха ми по време на тестдрайва. Има още няколко предплатени вече от някакви фирми, но не запомних дали и там си бяха купили 10 или няколко единични бройки. Но за такситата съм сигурен

petko_voyvoda petko_voyvoda
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Новините наистина са чудесни за електромобилния бизнес. Макар че цените и тук са ужасно високи - 1649 лв!!! Ще кажа и още нещо - ако Нисан продаваха в БГ Лииф до сега щяха да имат десетки продадени на таксиметрови фирми. При него налице е бързия заряд, но може и да си го купиш в брой с батерията за около 60 х.лв , което е значително по-евтино.

Nio
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Нисан вече внесоха няколко LEAF за клиенти, които са си го поръчали, така че ако имаш интерес може да се свържеш с тях ;).

the_
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

И аз я покарах - супер е. Ако цената беше по-нормална нямаше да се замислям. Пречката за масовост на електрическите коли не е пробега, а цената. Все пак се радвам, че въпреки това се продава.

Rumen Velinov
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Е добре, ама какви са тея условия: "ВАЖНО: Гаранционния срок за Силовата Батерия е 2 години без ограничение на пробега."...?

the_
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Абсолютно, много е странно, обикновено така вдъхват доверие в хората и в купувачите на пазара за употребявани коли, а нещо KIA с тази двугодишна гаранция... не знам какво искат да направят...

the_
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Това е някаква българска хитрина. В европейския сайт[LINK=http://www.kia.com/eu/campaigns-and-redirects/soul-ev/][/LINK] ясно пише:


DOES THE BATTERY HAVE GUARANTEE?
The battery inside the Kia Soul EV is covered by a 7-year warranty.

Rumen Velinov
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Повод да звънна и да питам си е. Като разбера повече ще пиша. Или ако някой ме предвари...

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Иска ми се да съм оптимист, но не виждам как. Ето и с този оперативен лизинг , ако няма нещо предварително уговорено , за което не знаем , фирмите вносители не добавят нищо за експлоатирането на електромобила от обикновени хора. Ако така продължава политиката за масово навлизане на ел.транспорта нищо няма да се получи. А ето и Румънците вече имат субсидия!

П.Петров
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа...

Златански
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

[QUOTE=Златански:1497]хм, защоо Киа ги вкарват с порт J1772 ? Това е характерно по-скоро за щатите, не за Европа...[/QUOTE]

Тя си е така, поне аз засега не съм виждал европейския вариант да е с Тип 2

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

привет ,
и аз останах много доволен от електромобила - надхвърли очакванията ми!
а минусът, разбира се, е цената - около 71 х. лв(!?) и държавната "помощ" е отпадане на годишния данък (около 300лв) - смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции)
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни...

привет ,
и аз останах много доволен от електромобила - надхвърли очакванията ми!
а минусът, разбира се, е цената - около 71 х. лв(!?) и държавната "помощ" е отпадане на годишния данък (около 300лв) - смешно/тъжно!
другото, което се разбра, а го и очаквах вече, е да се направят бързи зарядни табла по бензиностанциите (май се планира да участва една верига с червени бензиностанции)
Учуди ме, че колата е с редуктор L(8.2:1) след електромотора( 360V, 0-2800-8000rpm), и с литиево-йон полимерни батерии(LiPB ).
Чудесна возия с 206/60/16, чудесно ускорение(0-100 - 11с), чудесни режими на генерация(D-нормален, B-увеличен), чудесен като вътрешно пространство!
НЕ може да тегли(?!?).
поздрави
п.с. за информация- [LINK=http://www.kia.com/us/en/vehicle/soul-ev/2015/experience?story=hello][/LINK]

Виж още
nedi alex
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

И амперата е така, при нея казват, че не е проектирана нито да тегли, нито да носи нещо на тавана. Само Тесла май са достатъчно смели да проектират електроджип с теглич

the_
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Което винаги ми е било странно.. не виждам технически проблем за това..
Във форума на волт има снимки на смели собственици, които са си сложили тегличи/ремаркета за джетове и пр. и казват, че няма никакви проблеми. Но отпада всякаква гаранция.

Петър Стойчев
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Пада връзвация на гащета...

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за "липсващите" 3 станции

Rumen Velinov
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за "липсващите" 3 станции :)[/QUOTE]

Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази...

[QUOTE=rrumpe:1543]Интересно, локатора на Киа-та показва 17 зарядни станции според Капитал:
[LINK=http://www.capital.bg/biznes/stoki_i_prodajbi/2015/08/06/2586617_naelektrizirashtiiat_koreec/][/LINK]
докато във http://www.vsichkotok.bg/ са 14. Някои ако има достъп да колата да помогне за "липсващите" 3 станции :)[/QUOTE]

Разминават се, защото колата показва само станции на Фулчарджър, които нещо не работят от известно време, а във ВсичкоТок не са качени всичките им, но има други, като тази пред Интер Експо Център, а и моловете са включени. Ще добавя и Мол София и каквото още липсва. Благодарско за подсещането.

Виж още
Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Е какво се чудите, не виждате ли, че не само в БГ, ами по цял свят, нарочно надуват цените на ел.авотмобилите и ги правят със скапани салони и дизайн или нечовешки скъпи. Или и двете. Как тази кола ще е по-скъпа от тези, с фосилните горива? Няма двигател, скорости, липсват половината части. На какво отгоре?

БАЬС
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Стига бе, това излиза 41000 евро... във Франция Nissan Leaf струва под 30000 евро и не е кола с ДВГ преправена на електрическа o.0

baj
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари