В този блог: KIA Soul EV се предлага на оперативен лизинг за €586 + 125 месечно без ДДС. Подробности в блога.При втория Soul EV тест първоначалното добро впечатление от колата се затвърди и на детелината на околовръстното и Цариградско имах възможност да усетя, че Soul EV е по-стабилeн спрямо усещането ми от първия тест. Шофирах бавно по ремонтирания участък и имах възможност да поговоря с нашия домакин от KIA за пазара на електромобили в България...
В тази връзка, вече имам и точните настоящи финансови условия за оперативен лизинг на KIA Soul EV от Europcar (Евроренталс ООД) (стойности без ДДС):
- Лизингов период в месеци: 48
- Пробег за периода: 80,000 км
- Нетна наемна вноска: €585.98
- Вноска за управление на автопарк: €125.34
- Крайна месечна вноска: €711.32
"Вноска за управление на автопарк" включва: Пълно автокаско за €96.01, Такса управление: €10.00 и няколко по-малки такси. С тях общата месечна вноска за колата става €711.32 или 1391 лв по фиксирания курс. С начисляване на ДДС вноската става съответно €853 или 1649 лв месечно.
За други начини за придобиване на KIA Soul EV звънни в KIA България!
Опциите на ZX нивото са твърде много, за да ги включа тук – ще ги намериш на страницата, към която има линк в края на този блог. Сега отбелязвам важния елемент със зареждането – Soul EV има два контакта за зареждане, Тип 1 за 6.6 кВтч и CHAdeMo за 50 кВт бързи зарядни станции. От 6.6 кВт зарядна станция батерията за зарежда изцяло за под 5 часа, а на 50 кВт за около 30 мин от 0 до 80%.
Откъм пробег още нямам лични впечатления освен тези при първия тест. Когато се качих в колата бяха изминати 41 км след пълно зареждане и компютърът показваше пробег от още 152 км. При шофиране със скорост до 80 или макс. 90 км/ч вероятно тези 190 км ще са постижими.
Едно от условията в офертата за оперативен лизинг е: "Гаранционен депозит в размер на 3 месечни вноски и еднократна административна такса в размер на €150.00 без ДДС". Това вероятно играе ролята на първоначална вноска и е в размер на общо €2740.
Искам да съм абсолютно обективен за колата и ще кажа, че изпълнението, материалите, возията и общото усещане ми допадат изключително. Кожените седалки са с приятен син акцент по края и с още по-приятно проветрение/охлаждане (отопление през зимата). Те са обаче единственото, което за момента от краткото ми впечатление бих пропуснал като поръчка – просто кожените седалки отдавна са извън моето усещане за комфорт.
Купето е достатъчно просторно и въпреки че Kangoo ZE ми е много по-голям фаворит като функционалност, двете не са директно сравними и Soul EV е с достатъчно обем за пътници и багаж.
Друго откровено мнение от моя страна е, че по-скоро бих закупил колата, а ако ще е на лизинг, за мен опцията е финансов, не оперативен. За определени цели и бизнес, обаче, може да е много подходящо, особено предвид малката начална инвестиция.
И накрая, на база моя професионален опит до момента смятам, че пазарът на електромобили в България ще се развие, когато при дилърите има налични електромобили с изгодни предложения за покупка. Инвестициите в доставка на електромобили на склад са онази важна брънка, която в момента липсва във веригата. Защото с налични електромобили, за които се предлага обслужване и гаранция, нещата стават по-сигурни и привлекателни за потребителите.
Остана да добавя това, че ако KIA Soul EV не е наличен доставката е от 30 до 180 дни, гаранцията е 7 години или 150,000 км, а ето и линк към ценовата оферта с опции за KIA Soul EV.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.