В този блог: Geely планира 90% от моделите й до 2020 г. да са на ток (поне частично).
На 18 ноември в Гуанджоу, Китай, беше показан новият Geely Emgrand електромобил, в купето използвано и за ДВГ версията на модела или както още го наричаме "заводска конверсия"...
Сред оскъдните засега детайли за Emgrand са мощност 127 кВт, 44.8 кВтч батерия и пробег около 250 км с едно зареждане. Това при нормално шофиране, а при скорост до 50 км/ч пробегът според Geely е над 320 км. Другото е ускорението, което става за 4.3 секунди, но до 50 км/ч.
Зареждането са го решили с два контакта – обикновен за 14 часа зареждане и бърз за 48 минути. Emgrand има ECO, ECO+ и Sports режими контролиращи най-вече настройките на педала за ускорение, които се разпознават по синьото и оранжево осветяване на таблото.
Emgrand е първият продукт на новата Blue Geely инициатива, с която компанията иска да премине в максимална степен към алтернативно задвижване, включващо електромобили, хибриди, плъгин хибриди и по-нататък модели с горивни клетки. Електромобилите първи, ама засега последни, че от 90-те процента 65% са хибриди (вкл. плъгин) и 35% електромобили.
Ако не друго започват с електромобил с много прилични параметри, при това с доста гръмко име.
От: Autoblog Green
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин