Германските пощи раздразнили безкрайно VW с разработка на собствен електро ван

Електромобили

В този блог: Изпълнителният директор на Volkswagen зачуден защо пощите не ги потърсили.

Логистичният гигант купи компанията Streetscooter, която произвежда електро возила и започна да разработва такива подходящи за своите нужди, което явно е предизвикало недоволство в автомобилния бранш...

Това, че компанията заменя стари дизелови Volkswagen ванове с нови електро возила очевидно е ядосало хора от VW, но отношенията може да се обтегнат дори още повече, защото скоро ръководството на пощите ще решава дали започне да продава Streetscooter електромобили и да влезе в директна конкуренция с автопроизводителите.

Но такова развитие е логично, защото с развитието на технологиите компании като Германски пощи, Google и куп новосъздадени, могат да привличат дизайнери и инженери за нови разработки, без да инвестират милиарди в оборудване или специализиран персонал.

Същевременно установените автопроизводители се държат като че всичко им е вечно гарантирано, но нещата се променят все по-динамично и добрият стар гарантиран бизнес вече далеч не е така гарантиран.

В подкрепа на тези наше наблюдения, в Германски пощи са поели нещата в свои ръце, след като големи автопроизводители отказали техни заявки за разработка на електро ванове, тъй като по техните стандарти бройките щели да са много ограничени.

Един от "засегнатите" производители е Volkswagen, а самият изпълнителен директор на компанията Матиас Мюлер е човекът, който е "неописуемо раздразнен и разбира се си зададох въпроса защо пощите не са говорили с нашия отдел за индустриални превозни средства откъде да предложат подобни возила. Да видим дали все още можем да се включим".

Междувременно пощите вече имат 1,000 работещи електро вана и са вдигнали производствения капацитет на 5,000 годишно, с вероятност за добавяне на втора работна смяна. Това е така, защото електромобилите изискват десет пъти по-малко служители за асемблиране, но тъй като трябва да се изработват повече все пак е нужно да се работи допълнително.

В днешно време правим онлайн поръчки за какво ли не и това увеличава значително броя на градските доставки. Чудесно е, че пощите в Германия подхождат отговорно, като си дават сметка за това и за да намаляват замърсяването инвестират в електрически ванове за доставки.

До края на годината предстои ръководството на Германски пощи да реши дали да започне да продава Streetscooter е-вановете. Ако това стане най-вероятно ще има още раздразнени

Миналия месец Германски пощи представиха нов модел, StreetScooter Work L, с 8 куб. метра товарен обем и възможност да товарят до 15о колета с общо тегло до 1 тон. Електро вановете са предвидени да работят в продължение на 16 години, по шест дена седмично и 10 часа на смяна.

Изглежда са намерили добро решение, защото бързо са установили, че "не струва милиарди за разработка и производство. Няма да повярвате колко евтино е да се правят електро модели."


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (2)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Да бе, някой ще чака ВАГ 2020 да произведат ел. автомобил...

aaa
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

хаха - ужас, как са могли ДП да не паднат на колене и да се молят на ФВ да им произведат уникален ЕМ, или да им обещаят за близко бъдеще ...!
добре, че идва новото мислещо и гъвкаво поколение!
а, да не забравя и китайците продажби

Последно редактиран Преди 7 години от nedi alex nedi alex
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума