В този блог: Продажбите на новия LEAF стартират малко преди края на годината.
За настоящи собственици на лизингов LEAF компанията ще удължава срока на лизинга, докато дойдат новите коли...
Повече официални подробности на новия LEAF ще се появяват в следващите месеци, но вече имаме известна представа за техническите характеристики.
Второто поколение LEAF ще бъде базирано на платформата на първото с различни подобрения следствие от натрупания опит за почти седемте години от дебюта насам. Ще има структурни промени, които ще позволят използването на модулна архитектура за батериите. Направени са и промени в управлението на енергията и температурата на батерията за по-добро поведение в екстремни климатични условия.
Иначе като цяло конструкцията остава идентична и явно не е дошъл моментът за осъществяване на идеята зад футуристичния IDS концепт, поне ако съдим по шпионските снимки на предполагаемия нов LEAF появили се в интернет.
Все пак очакваме поне за топ версиите да има възможност за зареждане от 150 кВт DC зареждачки. За сравнение при настоящия модел максималната мощност е 50 кВт (реално 43-44 кВт за определено време).
В Nissan явно са преценили, че няма нужда от промени по задвижващата система, защото електромоторът остава същия – 107 кс и 250 Нм – и пак ще е свързан с предните колела.
Идва обаче промяна при батериите – ще може да се избират различни по капацитет, като очакваме от 40 до 60 кВтч опции. Тези нови батерии обаче няма да са много по-тежки от сегашната 30 кВтч батерия, заради бързите подобрения в технологиите.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин