В този блог: Според BMW Blog най-вероятно няма да има електрически i5.
Онлайн изданието цитира няколко източника, които твърдят, че BMW няма да продължи с плана за очаквания по-голям и практичен (от i3) i5...
Решението на BMW да спре с разработката на i5 е за да насочи инвестициите си към следващия флагман на компанията iNEXT, както и за електро версии на X3 и 4-серия GT.
Дали проектът BMW i като подмарка е неуспешен или поради други причини, Blog Blog цитира ИД на BMW Харалд Крюгер, който казва, че "Ще внедрим изцяло електрическата мобилност в нашите основни марки, както вече правим успешно с плъгин хибридите".
Реално е само слух, но и не би било изненада, като се има предвид, че BMW стартира i3 през 2013 г. и 4 години по-късно още няма ново попълнение в i-гамата. Сякаш има някаква криза или несигурност дали и как да се продължи. Но от друга страна BMW i3 най-накрая беше пуснат официално в България от април 2017 г. каквато и индикация да е това.
Норберт Райтхофер подкара i3 проекта като ИД на BMW и сега като председател продължава да натиска сегашния ИД Крюгер и управата електро програмата да продължи.
Очевидно има вътрешно съпротивление, обаче, защото други директори в BMW не проявяват склонност към насочване на повече ресурси в посока електромобили докато продажбите на i3 не скочат и има по-ясен бизнес модел за такава инвестиция.
Предстои да видим дали BMW i ще го бъде или следващите модели на компанията ще са електро версии от настоящата гама.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин