KIA показа концепция на Niro EV с 64 кВтч батерия и 383 км пробег

Електромобили

В този блог: SUV концепция на Niro, представи KIA по време на CES изложението в Лас Вегас вчера

По ред причини Kia Soul EV не успя да се наложи измежду останалите електромобили от същия клас през последните няколко години, но КIA може би ще постигне по-добри резултати с пускането на своя Niro EV SUV, по-късно тази година.

Вчера компанията представи концепцията си за Niro EV SUV по време на CES изложението в Лас Вегас, но това което не стана съвсем ясно, е дали просто ни показват колата, която трябва да влезе в производство по-късно тази година, или това е някаква обновена версия, която ще бъде пусната на пазара на по-късен етап.

Корейският автопроизводител я описа като "следващата стъпка на марката в посока електрификация", и сподели, че Niro EV ще бъде оборудван с ново поколение задвижваща електрическа система, която ще се използва и в други предстоящи електрически модели на KIA.

Концепцията Niro EV определено е сериозно надграждане от "Soul EV", със 150 кВт електромотор и литиево-полимерна батерия с капацитет 64 кВтч, която според КIA ще позволява да изминеш 383 км с едно зареждане.

Батерията на този концептуален модел има значително по-голям капацитет от това, което имаше първоначално като информация за Niro EV.

Може би най-интересният аспект на този концептуален модел е цената, която се очаква да бъде около €35,000.

Единственият недостатък, който изпъква на преден план засега може би е, че KIA планира да произвежда малки обеми от този модел, подобно на това което Hyundai прави с Ioniq Electric в момента, но това може да се промени.

През следващите години KIA ще продължи да разширява гамата си от екологични автомобили и планира да предложи общо 20 електрифицирани автомобила до 2025 г., включително електрически автомобил с горивни клетки (FCEV) през 2020 г.

Eто как изглежда и Niro EV концепцията отвътре.

 


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

</p

Хора в тази дискусия

Коментари (1)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Крайно време беше да започнат да слагат по-големи батерий, за да станат електромобилите конкурентни на конвенционалните автомобили.Според мен е нерентабилно да се продават електромобили с под 300 км реален пробег и батерия под 40 киловата!Kia Soul с нейните 150 реални километра пробег и цена доста по-висока от Renault ZOE например, беше ясно че няма да прокопса.

Ники
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения