В този блог: Спирачният път на Model 3 бе коригиран със софтуерна актуализация за по-малко от седмица.
Американското списание Consumer Reports отправи няколко конструктивни критики към Tesla за различни недостатъци в Model 3, сред които най-отличаващ се беше лошият спирачен път на колата при скорост от 100 км/ч.
Мъск им благодари за критиките и пое ангажимент да бъдат направени бързи корекции, след като стана ясно, че проблемът със спирачния път идва от калибрирането на антиблокиращата спирачна система на Model 3.
При първия тест с по-ниска скорост спирачната дистанция на колата съвпадна със споменатата в документите от Tesla, но при втория беше установено, че спирачният път при скорост от 100км/ч е средно 46 метра и е по-лош от този на всички съвременни автомобили, които са тествали, и с "около 2,3 метра по-дълъг от този на пикапа Ford F-150".
Няма и седмица по-късно проблемът вече е решен и Consumer Reports вече препоръчва колата, след като повторните тестове показаха, че спирачният път при скорост 100 км/ч спрямо първият тест е снижен с малко над 6 metra и вече е в диапазона 39-40 метра.
"Работя в Customers Report от 19 години и съм тествал повече от 1,000 коли, но никога не съм виждал кола, която да подобри производителността си на пътя след софтуерен ъпдейт от разстояние за толкова кратко време", писа Джейк Фишър, директор на отдел автотранспорт в Consumer Reports.
Мъск изказва благодарност за критиките на списанието и отбеляза, че корекции за други оплаквания също са били адресирани и се работи по оптимизацията им.
Really appreciate the high quality critical feedback from @ConsumerReports. Road noise & ride comfort already addressed too. UI improvements coming via remote software update later this month. https://t.co/ZMLPJxmPlM
— Elon Musk (@elonmusk) May 30, 2018