В този блог: Нетипично превъплъщение на една шумна руска класика.
Изглеждащ до голяма степен като оригиналните модели от втората световна, новият електро модел на Урал прилична на класика с електрическо сърце.
Електрическият Урал не е съвсем самостоятелно творение – направен е съвместно със Zero Motorcycles и ICG. Засега е концептуално изделие, разработено с ясна цел – да се проверят възможностите на електрическото задвижване в моторите на Урал.
Прототипът е оборудван със Zero Z-Force 75-7 безчетков мотор мощност 60 кс и според управителя на Урал Иля Хайт екипът на компанията е убеден, че моторът с кош е идеален за електрифициране, защото предлага допълнителна стабилност, повече пространство за батерии и изцяло ново изживяване.
Иля споделя, че са много радостни от резултатите, особено защото са запазили духа и формата на Урал, но са успели да вградят ефективна електрическа система. В добавка, центърът на тежестта е по-ниско, което увеличава стабилността и така се постига още по-оптимално разпределение на тежестта.
Електрическият Урал няма съединител и няма скорости за превключване. Остава ти само да въртиш ръкохватката, за да подаваш ток за задвижване на мотора. Ускорението е доста добро като за Урал и хората, които вече са го карали го намират за много забавен.
На този етап компанията няма конкретни планове за производство на електрическия cT. Концептът ще бъде изложен по време на Progressive Motorcycle Show в Лонг бийч, Калифорния от 16 до 18 ноември и като цяло е на разположение за тестове.