Лимитирана версия на Mercedes Benz EQC идва в Европа преди края на 2019

Електромобили

Mercedes Benz представи "специална" версия на своя първи електрически SUV модел, на автомобилното изложение в Ню Йорк.

Mercedes Benz EQC 1886 беше обявен като ранна лимитирана версия на първият електрически SUV на Daimler, който се очаква в Европа преди края на 2019.

Колко точно, посочените параметри свързани с пробега отговарят на реалността предстои да разберем, но на пръв поглед поне обявеният пробег по NEDC стандарта от 445-471 км с едно зареждане звучи доста добре.

Дори реалният пробег да спадне на 400 км това не би следвало да е голям проблем още повече за германците, които ще имат достъп до мрежа от публични зарядни станции, на които да зареждат безплатно и бързо с приложението Mercedes me Charge.

Пробегът ще зависи много и от индивидуалният стил на каране на всеки затова от Mercedes са инсталирали пет различни програми в колата: (Comfort, Eco, Max, Range и Sport). Освен това има и опция за конфигуриране с избрани от водача данни.

Батерията е с капацитет от 80 кВтч, а EQC 1886 разполага и със 7,4 кВт бордово зарядно. Колата, разбира се, ще може да се зарежда и на DC станции, с мощност до 110 кВт.

Зареждането на Mercedes Wall Box ще бъде с до три пъти по-бързо отколкото чрез стандартен (110v) контакт, а зареждането на DC станция с мощност 100 кВт ще отнема около 30 мин за макс 80% пълна батерия.

Максималната скорост е ограничена електронно до 180 км/ч, а достигането на скорост от 100 км/ч се случва за около 4,9 сек. EQC идва също с all wheel drive и множество допълнителни екстри, които могат да се добавят към базовата версия на модела.

Новият EQC ще бъде интегриран в текущото серийно производство като напълно електрически автомобил, а първите бройки се очаква да излязат от завода на Daimler в Бремен, преди края на тази година.

Ето и малко снимки на колата от автомобилното изложение в Ню Йорк: 

 

Коментари (0)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения