IONITY поръча още 324 бързи зарядни станции на ABB

Електромобили

Бързите зарядни станции в Европа ще набъбнат още през тази година, след като IONITY мрежата направи втора голяма поръчка към шведската ABB.

Мрежата на IONITY навлиза във втората фаза на своето разширение и в добавка към вече направената поръчка за 340 бързи зарядни станции към ABB през 2018 идва нова за още 324 броя.

По време на първият етап от разширяването на мрежата IONITY все още ползваше различни видове станции с дизайн на ABB, но от сега нататък на станциите ще с един и същи дизайн и на тях ще има само логото на IONITY.

Новият дизайн на зарядните станции е разработен съвместно с Designworks и Tritium, и е резултат от анализ на потребителски препоръки.

От сега нататък зареждането на тези станции трябва да става в пъти по-лесно, приятно и удобно.

Една от най-отличаващите се характеристики на новият дизайн на станциите е концепцията за осветление, с която IONITY преследва две цели:

Зарядните станции да се виждат от разстояние, за да се улесни максимално намирането на местата за зареждане на паркинги и в зони за обслужване около магистрали.

Освен това светещият LED пръстен на върха на зарядната станция, която е висока 2,60 метра е предназначен да осветява зоната около самата станция, така че зареждането в тъмното да е по-приятно и същевременно показва какво е състоянието на зареждане на колата с промяна на цвета.

Подобрения има и по линия на кабелите, които са направени с възможност за интегрирано прибиране, което помага за това да не висят по земята.

Новите станции ще бъдат и с нови екрани и собствена HMI система. Така всичко трябва да е по-лесно и уеднаквено за потребителя без значение дали зарежда на IONITY станция, която е направена от ABB или Tritium.

Според ABB това са най-тънките бързи зарядни станции до момента.

Засега няма конкретна информация за точно разпределение на станциите по локации, но тези нови 324 бройки с мощност 350 кВт ще бъдат инсталирани в 24 държави в Европа до края на тази година.

В момента мрежата има 201 работещи зарядни станции и 52 обекта, по чието откриване се работи. До края на тази година плановете са да има общо 400 работещи обекта в Европа.

За сега концентрацията на зарядните станции е основно в Западна Европа и Скандинавския регион, но лека полека мрежата започва да идва и на изток. Два обектите, които се строят в момента са в Словения и един в Хърватска.

Всички работещи локации на мрежата може да видиш на страницата на IONITY.

Хора в тази дискусия

Коментари (12)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
  1. Филип Борисов

Това е положението.

  Прикачени
  гост

Последен опит. Какви са изискванията да се прикача снимка?

  Прикачени
  гост

Трябва да е предварително качена в интернет и тук да сложиш линк към нея, като избереш бутона за добавяне на снимка от редактора/

  Прикачени
  гост

В долния ляв ъгъл има бутон и би трябвало да може да се прикачват снимки и други файлове, но те са от личния компютър. Тази функция не работи ли вече?

  Прикачени
  Последно редактиран Преди 1 седмица от Филип Борисов Филип Борисов
  1. Мартин Хаджистойков

От бутона вляво в долната част на прозореца за коментиране със стрелката нагоре. Качвам произволна снимка за демо.

  Прикачени
  гост
  1. Мартин Хаджистойков

Иначе изискването е размерът да е до 3 мб. Всъщност го вдигнахме - беше 2 мб.

  Прикачени
  гост
  1. Филип Борисов

А как може да се провери мнението как ще изглежда преди да се прати? Че не виждам такава опция.
Успях да кача това, което исках по горе

Не знам защо не можех преди това. Размерът си беше наред.

Това е положението:

  Прикачени
  Последно редактиран Преди 1 седмица от Филип Борисов Филип Борисов

Е няма ни нас за тази година. Като цяло няма и особено голяма причина да ни има в сметките за този период предвид къде сме ние с развитието на електрическата мобилност. Вероятно 2021-22 ще дойдат и насам поне частично с няколко малки обекта колкото да покрият някакви коридори.

  Прикачени
  гост
  1. Е-мо    Филип Борисов

Е защо, на едно ниво сме с Португалия и Южна Италия
Важното е да има къде да "закачаме", а дали ще са Йонити или не..

  Прикачени
  гост
  1. Мартин Хаджистойков    Е-мо

С Ionity не знам какво що за БГ, но да определено се движат не малко проекти за DC и в рамките на годината ще почнат да цъфват още тук там. Важно е да се ускорят много процедурите община/ЕРП/институции - тия работи. Че с по 6-10 месеца за нов проект ще да се позабави яко е-работата.

  Прикачени
  гост
Все още няма пуснати коментари

Пусни коментар

Публикуванет на коментар като гост. Регистрирай се или се впиши в своя профил.
Прикачени (0 / 3)
Сподели своето местоположение
elektromobili-2020