VW Tiguan GTE може да е първият SUV плъгин хибрид със соларен покрив

Хибриди

В този блог: Volkswagen показва Tiguan GTE плъгин хибрид и на Tokyo Motor Show.

При откриването на шоуто от компанията обявиха, че отменят старта на дизелови модели за Япония през 2016 г. и вместо това представят модел със супер популярната в страната на изгряващото слънце хибридна система...

Това е Tiguan GTE, който работи на ток и бензин, но с един отличителен елемент – соларни панели на покрива. Това може да се окаже първият SUV досега с такава опция и очевидно дизеловият скандал най-накрая накара хората във VW да излязат от дизеловата летаргия като в замяна предложат повече алтернативи.

Tiguan GTE беше показан за пръв път в самия край на лятото по време на Автосалон Франкфурт 2015. Задвижващата система със състои от компактен електромотор, 1.4 TSI двигател и шест-степенна трансмисия с два съединителя, разработена специално за хибридни системи.

На ток максималната скорост на Tiguan GTE е около 130 км/ч, но засега няма данни за пробега в електро режим. Ускорението от 0-100 км/ч става за 8 секунди, а максималната скорост е 200 км/ч.

Данни за пробега на ток няма, но VW предвижда, че соларните панели на покрива ще осигуряват около 1000 км допълнителен пробег годишно в слънчеви райони като Южна Европа или около 500 км в Германия.

VW реагира сравнително бързо след дизеловия скандал с конкретни действия в посока електрическа мобилност. Плъгин хибридите обаче са едно, а 100% електромобилите съвсем друго. Очакваме да видим кога компанията ще добави нещо изцяло електрическо в своето портфолио след eGolf и e-Up!


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (4)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

С две ръце адмирирам соларните панели на покрива! Все ще помогне за нещо

Илиян Звездоброев
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

[QUOTE=firesword:1641]С две ръце адмирирам соларните панели на покрива! Все ще помогне за нещо :)[/QUOTE]
Ще помогне за радиото в колата.

!vo
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

ОХ! плъгин при това със соларни панели - звучи ми като танк на газ ...
изключително парадоксален автомобил - потвърждение на безсилието на германските инженери, т.е. сувчо е голям автомобил, ще рече тежък, после използват се 2 системи за задвижване - електродвигател и двг, плюс сложна трансмисия - всичкото това тежи допълнително, да не забравя батерии плюс резервоар за гориво, и за да стане покрива неизползваем или по-сложен - соларни батерии, като кпд-то на соларите е максимум 15% при това...

ОХ! плъгин при това със соларни панели - звучи ми като танк на газ ...
изключително парадоксален автомобил - потвърждение на безсилието на германските инженери, т.е. сувчо е голям автомобил, ще рече тежък, после използват се 2 системи за задвижване - електродвигател и двг, плюс сложна трансмисия - всичкото това тежи допълнително, да не забравя батерии плюс резервоар за гориво, и за да стане покрива неизползваем или по-сложен - соларни батерии, като кпд-то на соларите е максимум 15% при това трябва да са чисти ..., всъщност и двг е бензинов, както знаем с по-малък кпд от дизеловия ...
Браво на германците!

Виж още
nedi alex
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Абе и не мене ми е чудно, защо още правят хибриди. И как цялото това сложно изпълнение е на цена по-малка от електромобил? Явно не вярват в директното преминаване от ДВГ към електро - трябва ни бърз заряд, голям капацитет, и да има къде да зареждаш. Други причини не виждам.

Колкото до солара на покрива - може да сложат и 22% знае ли се, но там е по-скоро "що пък не", ако си паркирал на открито за дълго време, ще спаси батерията от саморазряд, а може и някой друг киловат да и качи....
Ако не...

Абе и не мене ми е чудно, защо още правят хибриди. И как цялото това сложно изпълнение е на цена по-малка от електромобил? Явно не вярват в директното преминаване от ДВГ към електро - трябва ни бърз заряд, голям капацитет, и да има къде да зареждаш. Други причини не виждам.

Колкото до солара на покрива - може да сложат и 22% знае ли се, но там е по-скоро "що пък не", ако си паркирал на открито за дълго време, ще спаси батерията от саморазряд, а може и някой друг киловат да и качи....
Ако не е вързан към батерията, може да си заредиш телефона предполагам, което е малко излишно, като се има предвид колко е голяма батерията сравнение с неговите изисквания.

Виж още
Илиян Звездоброев
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари