В този блог: В Италия е разработен e-bike кит с интегрирана батерия, без никакви кабели.ZeHus е компактна електро система за велосипеди от Италия, която освен че ти помага да се движиш по-лесно, няма нужда от зареждане...
ZeHus Bike+ е разработвана няколко години в политехническото училище на Милано и е базирана на проучване за човешкия метаболизъм. Системата е едновременно опростена и интелигнетна, като работи чрез алгоритми, които компенсират усилията ти при движение с велосипед. Помага при ускорение и се зарежда при намаляване на скоростта или при спиране.
Китът е много компактен и лесен за монтиране с единственото "ограничение", че е предназначен за колела с диаметър над 20 инча. Монтиран е вместо стандартна задна главина и в него е интегриран 250-ватов мотор и 160 Вч литиева батерия. Няма никакви кабели, тежи само 3.2 кг и издържа до 1000 цикъла на зареждане.
Все говорим за това как електромобилите си имат мобилни приложения, с които можеш да стартираш зареждане или климатик, но ето че и при колелата става – Zeus китът си има свое приложение и комуникира със смартфона ти чрез Bluetooth. Това, което можеш да правиш с приложението, е да променяш степента на рекупериране.
На такъв опростен и функционален дизайн му пасва нещо минималистично и засега китът се предлага само с велосипеди, като Klaxon Mobility, Pininfarina bike на 43 Cycles или Sandwich bike. Въпрос на време е да го пуснат на пазара и отделно и предвид характеристиките очакваме, че въобще няма да липсва интерес!
От: Tech Vehi
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин
Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.