В този блог: Най-голямата куриерска компания в Англия продължава с постепенната електрификация на своя автопарк.
Няма и месец след като Royal Mail стана първия клиент на Peugeot за новия Partner L2 Electric с поръчка от 100 бройки, сега компанията работи и по проект за малък електрически камион за доставки съвместно с Arrival...
От тази седмица три версии на електрическия камион на Arrival започват да разнасят пратки в Лондон за тестов период, а изпълнителният директор на Royal Mail Fleet, Пол Гати, сподели, че ако тестовете са успешни това може да доведе до по-широкото приемане на технологията във флота на Royal Mail, който наброява близо 50,000 автомобила.
Компанията Arrival, известна преди като Charge Auto, е изработила електрическия камион в новата си фабрика в Банбъри, която е разположена на площ от 110,000 кв. м.
От Arrival твърдят, че камионите са конструирани с помощта на "революционни ултра леки композитни материали, които значително намаляват теглото" и чрез комбиниране на тази технология с хардуера по поръчка на Arrival разходите за експлоатация намаляват с повече от 50%.
Друго, което компанията споделя за новите малки електрически камиони, е, че са оптимизирали съотношението между максималния пробег на превозното средство и теглото на доставките в градските условия с батерии, позволяващи до 160 км пробег с едно зареждане на камиони с тегло 3.5, 6 и 7.5 тона.
Пазарът за този вид камиони се разгръща все повече и множество компании като Royal Mail и DHL започват да виждат и усещат ползите от смяната на сегашните си превозни средства с електрически.
От Arrival планират и разработването на технология за автономно каране и твърдят, че камионите, които Royal Mayl ще тества, са "autonomus ready", но поне на този етап тестовете вероятно са предимно насочени върху задвижващата система, а не върху автономното управление.
Ето как изглежда и по-голямата версия с тегло 6 тона.