Почти всичко освен купето на Chevy Bolt е производство на LG

Технологии

В този блог: LG прави батерията, мотора и електрониката на Bolt, GM купето.

Досега знаехме, че корейският технологичен гигант LG Chem е производител на батерията на очаквания в края на 2016 г. на пазара Chevrolet Bolt. Официална информация от Chevrolet обаче разкрива, че LG е много по-ангажирана с новия електромобил на GM...

Според тази информация, идваща от прес съобщение на Chevrolet, LG произвежда всичките изброени отдолу модули и системи:

  • Батерия - клетки и пакет;
  • Електромотор (по дизайн на GM);
  • Инвертор (преобразува DC тока от батерията в AC за електромотора);
  • Бордово зарядно;
  • Електрически компресор на климатика;
  • Високоволтов разпределителен модул;
  • Отоплител на батерията;
  • Модул за захранване на аксесоари;
  • Комуникационен модул за бързо зареждане;
  • Арматурно табло; и
  • Инфо система.

Изглежда за GM остава купето, окачването, спирачките, въобще стандартните неща за един автомобил. Отношенията в автомобилния свят отдавна са на този принцип – автопроизводителите изнасят производството на отделни компоненти към други изпълнители, но тук едва ли не цялата система се прави извън Chevrolet.

Това напомня на скорошното признание на изпълнителния директор на FIAT Chrysler Серджио Маркионе, че на автопроизводителите буквално им е останало едно ноу-хау – за двигателите с вътрешно горене и трансмисии – и с електромобилите са на път да загубят и него.

За LG, производството на всичките тези модули и системи дава възможност за натрупване на ценен опит в конкуренцията с Panasonic и Tesla Motors. Сега топката е при тях – очакваме да видим Model 3 през март – битката при електромобилите се ожесточава.

От: Cleantechnica


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Хора в тази дискусия

Коментари (1)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

А купето с окачването и спирачките сигурно ще е производство на GM Korea, или бившото Daewoo, тоест Болта си е Корейска кола. Значи въпроса си остава, колко е сериозен Генералът за производство на електромобили и колко се опитват да спънат останалите с предизвестия, които няма скоро да се сбъднат.

vdiv
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари