В този блог: Още една концепция за малък градски електрически автомобил ще бъде представена на автомобилното изложение във Франкфурт идния месец.
Компанията MAHLE е разработила високоефективна концепция за 48-волтов малък градски електромобил който ще направи своя световен дебют през септември по време на IAA 2017.
Увеличаването на урбанизацията, недостига на места за паркиране и поетапното преминаване от конвенционалния модел на купуване към използването на услуги за споделяне на автомобили: това са само някои от факторите, които правят напълно новата мобилност и концепции за придвижване от съществено значение.
Ще трябва да почакаме още малко, за да видим този мъник в цялата му прелест и засега можем да си го представим само чрез рисунката, която компанията е споделила, но по всичко личи, че това ще бъде една от онези супер компактни, гъвкави и най-вече ефективни малки градски коли.
MAHLE е разработила високоефективна концепция за 48-волтови превозни средства, която демонстрира как тези основни ценности могат да бъдат реализирани чрез холистичен системен подход.
В областта на градското приложение на тази нова концепция основният фокус на компанията ще бъде върху максималната енергийна ефективност.
Включването на различни енергоспестяващи технологии в системата за задвижване и управлението на топлината увеличава ефективността и значително подобрява обхватът на движение на колата - особено при по-ниски външни температури.
Ниската маса на автомобила и максималната скорост от около 100км/ч оптимизирани за нуждите на града, изискват по-ниска мощност за задвижване и същевременно подобряват степента на ефективност.
За демонстрацията на MEET, MAHLE избра мощност на системата от 28кВт, за да покаже каква е разликата, когато е налично напрежение под 60V. Това автоматично отменя нуждата от засилени предпазни мерки и големи разходи за защита срещу късо съединение или други електрически неизправности.
Според компанията, всички използвани технологии могат да бъдат пренесени в мащабно производство, като по този начин чрез обем редица от общите разходи ще бъде занижени допълнително.
Трактовият механизъм MAHLE (IPM) е изключително ефективна комбинация от синхронен двигател с постоянни магнити и вградена 48-волтова електроника, която осигурява максимална ефективност и динамика в широк диапазон от скорости.
Прототипната версия на MEET е оборудвана със задвижващ блок, състоящ се от два двигателя, всеки от които с мощност 14 кВт непрекъснат мощност и въртящ момент от 36 Нм.
Засега параметри като цена и пробег на колата не се съобщават, но ако не друго съвсем скоро предстои да научим повече за този нов интересен проект
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин