В този блог: Новите разработки в посока подобряването на батериите за ел. коли продължават с пълна сила.
Kuka Industries от доста време работи успешно с Tesla и предлага доста добри решения за автоматизация на производството, от които и други автопроизводители вече започват да се възползват.
Съвсем наскоро VW започна съвместна работа с Kuka по разработката на подвижни роботи за зареждане на електромобили, а наскоро компанията е сключила и ново споразумение с друг водещ европейски производител в автомобилната индустрия за разработка и производство на допълнителна система за батерии.
KUKA Industries е разработила нова система за производство на акумулаторни модули и високоволтови батерии за електромобили.
Системата е базирана на стандартните клетки, които KUKA използва, и има високо ниво на автоматизация и модулен дизайн, което позволява интегрирането на допълнителни модули в процеса на производство. Това включва отделни батерийни клетки, които се преработват в модули и системи за батерии.
"Изискванията, които трябва да бъдат изпълнени в този сектор, са много високи. В допълнение към високото качество автопроизводителите започват да търсят и решения за подобряване на автоматизацията в опит да се адаптират към нарастващото търсене, особено при производството на акумулаторни батерии", Чрез сътрудничество с все повече клиенти, ние сме в състояние да продължим напред с електрификацията на автомобилната индустрия." - споделя изпълнителният директор на KUKA Industries GmbH.
Стойността на поръчката е в диапазона на 50 милиона евро, а споразумението е подписано през второто тримесечие на 2017. Началото на производството е планирано за средата на 2019г.
Автоматизацията на производството на автомобили като че ли изглежда като нещо неизбежно и все повече компании ще търсят начини да ускоряват производството на електромобили, което от една страна е добре за по-бързото разрастване на индустрията, но от друга поставя на карта работните места на милиони хора по цял свят.
Tesla вече планират преквалифициране на персонала си и варианти да ангажира хората, които след време ще загубят работните си места заради роботите, които ще сглобяват колите, но за гиганти като VW и Mercedes, където работят много повече хора това вероятно няма да е толкова лесно още повече след като вече у служители на Даймлер има нагласа за стачка срещу предстоящите електромобилни промени.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин