Renault стартира голяма ТВ кампания за електромобили
От Мартин Хаджистойков????Френският автопроизводител Renault планира старта на маркетинг кампания, в която за акцент върху напредналите технологии в електромобилите на компанията за сравнение ще се използва парната енергия.
Renault ще пусне електромобилна реклама по телевизионните мрежи през септември, като част от глобалната си рекламна кампания тази година.
Компанията ще използва и социалните медийни сайтове като YouTube и Facebook, за да разшири обхвата на рекламата...
Промото е предназначено най-вече за привличане на интереса към електромобилите като цяло и да покаже как захранваните с батерии устройства вече играят важна роля в живота на потребителите.
В една от сцените в рекламата, сервитьор носи захранвано с пара устройство за кредитни карти на собственици на ресторант, вместо стандартното на батерии, за да подчертае как клиентите взаимодействат с електрическата енергия без дори да го осъзнават.
Renault и партньорът в алианса Nissan са си поставили за цел да станат лидер при електрическите коли и от 2015 алиансът ще произвежда по 500,000 електромобила в глобален мащаб на година.
Renault планира да произведе повече от 200,000 електрически коли годишно до 2015-2016 г. и да продаде до 40,000 през 2011, след пускането на електрически версии на "баничарката" Kangoo, седанът Fluence и двуместното скутер-стил Twizy.
По отношение на електрическото Zoe, Renault планира 150,000 бройки годишно.
Суб-компактното, захранвано с батерии Zoe ще излезе на пазара следващата година като четвъртият масово продаван електромобил на компанията. Zoe ще се продава във Франция за около €15,000 след отстъпки, предоставени от френското правителство, което го изравнява с цената на дизеловата версия на Clio.
Кое ще предпочетете?
[Източник: Automotive News Europe]