Понеделник, 18 Юли 2011 09:00

BMW купи лизинга на ING за $1 млрд заради "i" електро серията

От
BMW ActiveE за $499 месечно на лизинг в САЩ - да видим как ще е у нас

BMW купи поделението за лизинг на коли на холандския банков гигант за сума от $1 милиард, което ще позволи на компанията да разшири своите автопаркови операции и по-важното, дава на на автопроизводителя възможност за агресивно промотиране на старта на i серията от електромобили с лизингови опции.

Индустриалният анализатор Мариан Келер от Maryann Keller and Associates, смята, че този ход ще позволи да се преодолеят притесненията на потребителите от остатъчната стойност на електрическите коли...

"Защо да си купуваш електрическа кола от първото поколение, ако... технологията ще е вече остаряла след три или четири години" пита Келер. "По-лесно е с месечни вноски."

Разширявайки своята база от автопаркове на лизинг, BMW ще може и да промотори ранното възприемане на електро колите, урок, научен с ActiveE електромобила. Автопроизводителите с лизингови операции могат да субсидират стойността на електрическите коли, правейки ги по-атрактивни за клиенти с автопаркове.

Това може и да е спорен въпрос, защото европейските компании с големи автопаркове са под нарастващ натиск за намаляване на въглеродните емисии. Дори електромобилите да не са подходящи за всички приложения, вероятно е да могат да бъдат използвани за замяна на множество лизинговани дизелови или бензинови коли в ЕС днес.

BMW не е първият автопроизводител, който обмисля лизинг или други директни схеми за дистрибуция. Smart стартира схема за споделяне на коли наречена Car2Go в Германия през 2008, след което я разшири и в Остин, Тексас следващата година.

Самата BMW каза тази пролет, че би стартирала своя собствена схема за споделяне на коли в Германия, а с популярността на марката у нас нямаме абсолютно никакви съмнения, че интересът към нейните електромобили в България ще бъде доста голям. Вие как мислите?

[От: Detroit News]

Прочетено 1493 пъти Последна корекция Събота, 28 Декември 2013 12:42
Мартин Хаджистойков

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.