Електрическа триколка Arcimoto с нова версия и тестова батерия
От Мартин Хаджистойков
Високата ефективност на превозните средства Arcimoto (наричани по-рано Pulse, сега SRK) продължава да се развива.
Инженерният екип на Arcimoto разработва Generation 6, който е по-малък и с по-късо междуосие в сравнение с предишните версии. Рамката е също малко по-висока и тънка на места, което намалява собственото й тегло, а също и създава по-нисък център на тежестта.
Нов тип батерия - LiFePO4, 'eco-wire' (разбирай: по-лека) от предходната и актуализиран контролер за електромотора от Ives Meadors Synkromotive се тестват на разработката. Този тип батериен комплект трябва да бъде по-ефективен, отколкото десет 12V оловно-киселинни батерии, с каквито бяха 'снаряжени' предишните прототипи Arcimoto.

Структурните промени на рамката са направени, след допитване до ползватели и извличане на обща информация на база опит и практика. Изглежда, от този вариант сега, ще има доста копия на пътя. Базираната в Орегон, САЩ, компания, просто изпрати информационен имейл за разработката на Generation 6 и заяви, че въпросната триколка "ще бъде в основата на електро-парка ни; ние току-що приключихме модифицирането на рамката и започваме изграждане на задвижването".
