Четвъртък, 03 Октомври 2013 11:05

Защо Renault ZOE е с отделен наем на батерията?

От
renault-zoe-lizing-bateria
В този блог: За да падне доста първоначалната цена на колата, докато батерията си остава грижа на Renault.

Супер евтиното зареждане на електромобилите на кой не му харесва? Ама трябва и електро колата да е достъпна, че високите цени са пречка да си купиш, нали?. В Renault са събрали 2 и 2 по случая и резултатът е по-ниски начални цени на предлаганите от тях електромобили. Това е възможно с изваждане на цената на батерията от първоначалната стойност на колата. И дори не плащаш цялата стойност на батерията...

Плащаш част от батерията...

Ето какви са условията на наема: Избираш период за използване и в зависимост от това колко караш, плащаш фиксиран наем за батерията за този период.

Пример: 36-месечен наем на батерията – всеки месец да речем 170 лв (това е само пример, не актуална цена) и 7,500 км годишно шофиране (има варианти за повече месеци и километри). След като изтече периода и върнеш колата, следващият собственик продължава да изплаща батерията според договора, който сключи. Така, за 3 години Renault ZOE каране, батерията ти излиза 36 х 170 = 6,120 лв. Ако решиш да задържиш колата, просто си подновяваш договора и си пак на фиксиран месечен наем за батерията. Ето че можеш да си вземеш електро кола е постижимо :).

Когато обявят актуалните цени и условия за България, ще обновим този блог или ще направим нов по случая.

... и само колкото използваш

Това е за въпросния договор, който най-хубавото е, че можеш да променяш в движение. Ако първоначално си смятал/а, че ще минаваш 7,500 км годишно, а се окаже, че са повече, можеш да смениш плана. Така става идеално, защото си нагаждаш нещата както ти излиза сметката. А в случай че върви по план, година след година наемът си остава същия – че ни е до гуша от постоянно вдигащите се цени...

Доживотна гаранция

ОК, едното нещо е, че взимаш колата по-евтино отначало, а второто, че с този тип лизинг батерията остава грижа на Renault. Просто не е твоя собственост. Така, ако капацитетът и падне под 75% в рамките на договора ти, Renault я поправя или заменя и това не е за твоя сметка. Важи за целия живот на електромобила. Изцяло безплатно. Дават ти възможност да се наслаждаваш на колата, без да я мислиш батерията. Със сигурност обаче е по-добре да спазваш инструкциите за употреба и поддръжка. Защото ще подпишеш договор и в него ще има такива неща като "гаранцията отпада при..." Wink.

Има и "резерва", ако ти потрябва

На страницата на Renault Z.E. намираме думите "По-малко подвижни части – по-малко потенциални проблени, затова сме абсолютно убедени, че няма да имате проблем с вашия електромобил. Но на думи е едно, в реалността друго, затова ако се налага ремонт на батерията, ви предоставяме оборотна кола за периода на ремонта на батерията". Идеално, единствено не знаем дали оборотната кола е пак електромобил.

Има и още нещо (което ще се радваме да предложат и в България): наемът на батерията включва помощ на пътя, включително ако останеш без ток!

И когато всичко свърши...

Най-важното е да е добре. Затова, както вече стана дума, когато върнеш колата, подписваш формуляр за батерията и след това наемът й се прехвърля върху новия собственик. Това важи във всички случаи и ако продаваш колата не пропускай да вземеш подписа на новия собственик. Иначе наемът ще продължава да ти тече на теб.

Надяваме се, че го обяснихме добре. Ако има нещо, питай в коментарите отдолу или във форума :).

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

  Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Прочетено 7553 пъти Последна корекция Събота, 19 Октомври 2013 15:14
Мартин Хаджистойков

Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.