Пристигаме пред телефонната палата, колите наредени, а електромобилите точно пристигат. И точно да си наредим плана за действие с екипа на Renault... "Може ли да тествам Kangoo Z.E.?"
– Почваме в 1 и веднага скачаш зад волана. Ама човекът няма търпение.
– В 1 вече трябва да съм тръгнал, не може ли сега? Интересува ме дали мога с това Kangoo, електрическото, да стигам до Плевен?
– ОК след минутка ще ти отговорим, пък ще те вредим и малко по-рано с карането.
Споделихме, че по време на ЕКО РАЛИ БЪЛГАРИЯ, точно от същото място пред Телефонната палата до к-с Риу Правец (около 80 км) стигнахме с малко над половината заряд в батерията. След това хибридите продължиха към Плевен, та не сме тествали по-натам с електромобила. Но с едно спиране по средата за 40 минути да се позареди батерията и като посвикнеш да караш икономично, очакваме Kangoo Z.E. да се справя от София до Плевен или обратно. При първа възможност ще направим такъв тест.
И като се почна от 1 в първите няколко часа, просто нямаше спиране. Нон стоп тест драйв с двете Twizy и големия Kangoo. Пристигаме, нови записани чакат и веднага обратно.
Както винаги отзиви много, реакции на изненада още повече, всички по улиците се обръщат ухилено – въобще, редовният Twizy цирк .
А студено, ветровито, слънцето скрито (зад телефонната) и ето ти възможност да видим какво е с отворения Twizy на студено. Какво ли? Е подухва, но като се качихме за първи път в оборудвания с винилови прозорци Twizy, разликата лъсна веднага. Дори отзад, където духа повече, е съвсем различно – има някоя и друга фуга, ама си е тип топ, вятърът си остава отвън.
Twizy с прозорци
Направено е с ципове, да може като си отвън да свалиш малко ципа и да бръкнеш да дръпнеш лостчето за отваряне. За да пазят, прозорците прилепват под горния ръб на рамката и трябва леко да се дръпнат или бутнат (съответно отвън и отвътре), за да излезе металният обръч от улея. Така пружината вече може да отвори вратата.
"Колко струва?", лети отвсякъде, ама засега не можем да кажем точно. "17-19 хил. лв с ДДС плюс 110-120 лв месечен наем за батерията", даваме ориентир. Реакции на цената: от "100 лв ми е на месец бензина и това е всичко", до "А, ма то супер прилично". Не сме и очаквали всички да мислят еднакво.
- Заглавие Заглавие
- Заглавие Заглавие
- Заглавие Заглавие
- Заглавие Заглавие
- Заглавие Заглавие
- Заглавие Заглавие
- Заглавие Заглавие
- Заглавие Заглавие
https://ecars.bg/elektromobili/3541-renault-twizy-s-prozorci-test-studeno-studeno#sigProIdd3ab0da30b
В един момент следобед започна да ни прави впечатление, че младежите, които тестват Twizy се записват и за Clio RS – младата кръв тръпне за емоции.
Kangoo също почти нямаше почивка, а за да разнообразим нещата, с екипа на Renault решихме да сменим маршрута. Причината е в това, че по жълтите павета си имаше постоянно задръстване от БНБ до Раковска – не се получаваше много добре за тест драйв. След няколко обиколки около телефонната палата накрая Стефо Николов му намери колая – направихме го на осморка и се получи много по-добре с почти винаги свободната отсечка от БНБ до палатата.
Как се справяха с пробега?
Не е като през лятото – тогава хем беше топло, хем пунктът ни беше зарядната станция пред Интер Експо Център. Кръгче, зареждане, кръгче, зареждане. Ставаше идеално. Но тук нали сме на местата на синя зона на тротоара и няма как да се пускат кабели, та се чудехме как ще се справят електромобилите, като няма как да ги зареждаме цял ден. Но в късния следобед след десетки тест драйв обиколки всички батерии бяха над средата и дори дойде трето Twizy подкрепление.
Полека наближи седем и с половин батерии имаше предостатъчно за прибиране. Още някоя и друга снимка и хайде по къщите, блог, Facebook и почивка.
До утре. Очакваме да е слънчево и по-топличко през деня. На линия сме от 10:00 до 19:00 – дано и трафикът да е по-слаб, че ще падат пак яко кръгчета.
eCars.bg / Elektromobili.bg
Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.