Дали Tesla Model E ще струва само $35,000?

Блог
В този блог: Според някои хора Tesla няма да се справи с обещанието на Мъск. Дали?

Куп хора по цял свят чакат с нетърпение Tesla Model E. Вижда се навсякъде в коментарите на фейсбук страницата на Tesla – Model S просто не е по джоба на повечето хора. Кола мечта е обаче и затова по-евтиният и масов следващ модел е толкова желан...

Чудя се само дали ще има подобен голям екран на таблото? За мен той прави Model S така различен – няма ги трите скучни кръгчета и другите арматурни атрибути, с които сме свикнали до болка.

Това ще се разбере по някое време, но има връзка с по-голямата чуденка, тема на този блог – идеята, че според някои хора не е възможен толкова евтин Tesla модел ($35,000) така скоро (2017 г.).

Въпросните хора са от Stanphyl Capital Management и разбирам за мнението им от Autobloggreen. А то е следното:

"Кола, чието производство е 80% от стойността на това на друга, не може да е наполовина по-евтина от нея".

Това го тълкувам като "Няма да стане Tesla да продава масовия си модел на обявената от Елон Мъск цена от $35,000."

В схемата тук се намесва и току обявеното от Tesla намерение да построи гига фабрика за батерии. До 2020-та с 35 гигавата капацитет, като за 500,000 коли годишно. Вижда ми се, че така ще се получи да паднат много цените на батериите, ама ето че на някого в Stanphyl не му се вижда така. Ако не друго се вдига шум около тази история, което може да го гледаме и като "допълнително популяризиране" ;).

Ако това с 80-те процента е така (и след като производствената цена на Model S е $59,600) сметката им показва, че Model E трябва да струва на компанията по $48,000 парчето. Единственото, което не си представям, е, че Мъск е решил да се изцепи с тези 35 хиляди, при положение че ще е с 13 хиляди на загуба на парче. Тези дни по мрежата гърми как е направил над милиард. Обикновено става, като работиш на печалба ;). Като е обещал безплатно зареждане до живот, колко му е масовата кола на Tesla да е $35,000 :).

Притеснения за цената на Model E нямам. Като са казали, че ще е такава, сметката явно са си я направили. Че в Европа ще е в Евро и вероятно по-нагоре, отсега съм готов – такъв ни пазара... Нещо да те притеснява теб?

eCars.bg / Elektromobili.bg

Когато избираме какво да споделим с теб, имаме една съвсем простичка задача – да се уверим, че ще ти върши работа.


Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин

Важно!Ако вече имаш регистрация в eCars.bg, при която си избрал/а да се абонираш за бюлетина, значи вече го получаваш. В случай че нямаш eCars.bg профил или си пропуснал/а да се абонираш за бюлетина при регистрацията, можеш да го направиш като натиснеш бутона Абонирам се отгоре. Разбира се, ако не искаш да получаваш своя eCars.bg бюлетин, просто трябва да се отрегистрираш, като кликнеш върху линка в дъното на всеки бюлетин.

Хора в тази дискусия

Коментари (3)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Аз даже искам още по-следващия модел да е 5-10000 лева, на българския пазар само да не им свършат буквите до тогава - S, X, E .....

Илиян Звездоброев
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

Имайки предвид фактите до сега, като дългосрочната концепция за развитие на портфолиото на Тесла - Роудстър, S, X, които изпреварват/надминават заложените таргети; SpaceX с която Мъск печели държавни поръчки от НАСА и т.н. ми се струва, че трябва да вярваме на думите му за предстоящите неща които ще се случват около електромобилите в контекста на Тесла. Има друг момент, че компанията навярно се развива по-бързо от мисленето на много, както влиятелни хора така и маса крайни потребители.
По...

Имайки предвид фактите до сега, като дългосрочната концепция за развитие на портфолиото на Тесла - Роудстър, S, X, които изпреварват/надминават заложените таргети; SpaceX с която Мъск печели държавни поръчки от НАСА и т.н. ми се струва, че трябва да вярваме на думите му за предстоящите неща които ще се случват около електромобилите в контекста на Тесла. Има друг момент, че компанията навярно се развива по-бързо от мисленето на много, както влиятелни хора така и маса крайни потребители.
По линия на цената... сякаш е по-добре да разсъждаваме и дейстсваме така че да може да си позволим коли по 30-40к, а не да мизерстваме и мислим как да тунинговаме Голфа за 3-4к.

ПП Така или иначе и в БГ към момента до колкото знам се сглобява електромобили за около 15к лева.

Виж още
Иван
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
This comment was minimized by the moderator on the site

[QUOTE=Иван:902]По линия на цената... сякаш е по-добре да разсъждаваме и дейстсваме така че да може да си позволим коли по 30-40к[/QUOTE]

Това с действането много ми допада!

Мартин Хаджистойков
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари