Автосалон Франкфурт 2011 – Audi R8 E-tron готов за завода
От Маргарита НиколоваВреме е за малко конкуренция, че с тези мерцедеси се заразвъртяха едни звезди навсякъде. Щом говорим за Mercedes и конкуренция, една от двете първи думи, които по подразбиране изникват в съзнанието е Audi, която вече подсили с не малко детайли показаните A2 EV и 1+1 Urban Concept. Какво още, тогава? Ами, тази седмица във Франкфурт компанията ще докар своя последте R8 E-tron "технологичен демонстратор", който разни птичета напяват, бил много близо до производствената линия...
С пикова мощност от 230 кВ (313 кс) и с до 4500 Нм (еййй чакай малко, те до 10k ще го докарат скоро ) въртящ момент при колелата, не се съмняваме, че R8 e-tron ще кара сърцето да тупти здраво. Не че 4.8 сек от 0-100 са най-бързото ускорение, но ритникът 100% ще е як, без оглушителен рев и гъргорене обаче.
По пътя към производственото хале, Audi R8 e-tron, който трябва да излезе на пазара в края на 2012 г., спира за малко на Автосалон Франкфурт 2011, във вариант "технологичен демонстратор", с някои доработки и промени. Новата версия, макар и още недефинирана изцяло технически от Audi, има леки промени от демонстрирания през 2009 г. R8 e-tron концепт.
По-конкретно, забелязват се нови метални ленти в радиаторната решетка, които продължават и под фаровете. Вглеждането в новите снимки показва и някои разлики във въздушните отвори, а преди да получим повече информация за този електрически R8 етап днес и утре, да завършим както подобава - вече знаете какво е ускорението, а ако искате батерията ви да издържа 250 км, какъвто пробег дават на R8 e-tron с едно 6-8 часово зареждане, не пробвайте често хронометъра, за не носите ток в кофи .
Я газ!
eCars.bg