Блог (105)
Интересно как ли ще изглежда тази "класация" само след няколко години?!?
Защото сега е все още постничко откъм разнообразие, но за щастие не и откъм активност. В края на 2012-та решихме да хвърлим поглед към "социалните" страници, посветени на различни електромобили, електромобилни марки или цели нови е-мобилни направления. Ето какво показват "броячите"...
И, на Бъдни вечер, потопете се в семейния уют, като лъжица в сладък мед!
Не знаем, дали и вие си го представяте така, но това време може би е нещо като кулминацията на годината – коледните празници. Но сега не е време за четене, а за празнуване и ето какво, празнувайте, веселете се, отдайте се на мечти или на каквото ви е на сърце, а ние само ще добавим:
Бъдете здрави, усмихнати и приятно изненадани от себе си!
А, и ако в късметчета има думата електромобил, знаем, че сте я сложили там нарочно, но ще стискаме палци – и вие стискайте на нас.
Скромно, ама какво да бърборим излишно, я Наздраве!
Притеснително: Американската A123 отива в китайски ръце
От Мартин ХаджистойковКитайската компания Wanxiang спечели продължилия до 4 сутринта в събота търг за активите на банкрутиралия производител на батерии A123 Systems.
Детските години на електромобилите, всъщност най-вече на техните батерии, са нещо като вулкан от грешки. От едната страна на везната има(ше) тонове очаквания, още повече прогнози и милиони долари (и други валути) в инвестиции, а от другата, която натежава все повече – банкрути, неосъществени планове или липсващо развитие...
Да се редиш с часове за бензин или да си купиш електромобил?
От Мартин ХаджистойковКак Ню Йорк Таймс установи, че след ураган е по-добре да имаш електрическа кола!
Последствията от урагана Sandy, ударил източното крайбрежие на щатите са сериозни. Положението с горивата е такова, че се чака с часове на опашки с туби. Солената морска вода нанесе и доста солени загуби на някои автопроизводители. Fisker загуби 16 Karma електромобила с удължен пробег, които изгоряха на пристанището на Ню Йорк, но много по-лошата новина е, че в крайна сметка унищожените коли на компанията са 300, не 16. Е, застраховани са, но загубата така или иначе се изчислява на 30 милиона долара. И пак за горивата. След ураган като този доставките замират и въпреки че с електричеството също няма гаранция, една история показва, че с електрическа кола след ураган все пак можеш да продължиш да караш почти както обикновено...
Електромобилите: Страхове, възможности и предлагане
От Мартин Хаджистойков"Хората на са глупави!" И ако видят как някой около тях използва нещо полезно и удобно, естествено биха го поискали.
Някои хора, обаче, се страхуват, други не са информирани за възможностите, трети може да не осъзнават ползите от един нов продукт или дори начин на живот. Затова хайде да говорим за тези неща и да видим как те се вписват в понятието електрическа мобилност...