Nissan Leaf 2019 пристига с по-мощен електромотор и система за термално управление

Електромобили

В този блог: Nissan LEAF 2019 ще бъде с по-мощен елекромотор и система за термално управление.

Макар информацията да не е съвсем нова, преди няколко дни по време на събитие представящо новата програма на Nissan за Formule E, техният маркетинг директор Brian Maragno сподели няколко думи и за новия Nissan Leaf 2019.

Подобрената версия, която трябва да излезе или в края на тази година или в началото на следващата, ще се нарича E-plus и освен че ще бъде с по-голяма батерия ще има и по-мощен мотор.

По-голямата батерия с капацитет от 60 кВтч дава възможност за редица други подобрения и новият LEAF ще бъде с мотор с мощност 150 кВт (200к.с), което е добър скок спрямо сегашния с мощност 110 кВт (145 к.с).

Това също така дава индикации, че колата може да бъде снабдена със същата задвижваща система, която от LG Chem, са използвали при Hyundai Kona Electric.

Все още не е съвсем ясно как стоят нещата с бордовото зарядно и е възможно опциите за него да са различни спрямо всеки пазар. Nissan от доста време обещава на клиентите си в Европа трифазно бордово зарядно като това на BMW i3, което може да зарежда с 11 кВт.

Пробегът на новата версия на LEAF все още не е официално потвърден, затова на този етап ще трябва да приемем, че колата ще може да изминава обявените около 350км, с едно зареждане.

Наскоро писахме за подобрената мощност на зареждане на новия Leaf, която щe достига над 100 кВт.

Това е твърде вероятно да сложи край на сегашния #rapidgate проблем при Nissan LEAF 2018 с 40 кВтч батерия, който е направен така, че на трето поредно DC зареждане мощността пада значително, тъй като батерията няма система за термално управление.

Би било хубаво ако Nissan решат да сложи тази система за термално управление и на предишните си модели, защото си е направо грехота в днешно време да се пуска електромобил на пазара, без подобна система.

Въпреки липсата й обаче и частичните проблеми с бързото зареждане колата се превърна в най-продаваният електромобил в Европа от началото на годината и според Nissan компанията е регистрирала 37,000 резервации от октомври 2017 насам, и е доставила 18,000 коли от началото на тази година.

Интересът към колата в Европа е доста по-голям от този в САЩ, където от началото на годината са продадени едва 6,000 бройки, докато на стария континент почти същата бройка е била продадена само в рамките на миналия месец.

Междувременно стана ясно и че спорната версия NISMO официално влиза в продажба в края на този месец в Япония, но все още няма конкретна дата и информация за пускането на спорната версия на LEAF на други пазари.

Nissan Leaf NISMO

Хора в тази дискусия

Коментари (1)

Оценка 0 от 5 на база 0 гласа
This comment was minimized by the moderator on the site

Два въпроса.
1.Кога ще бъде достъпна в БГ 60 кВтч ?
2. Колко бройки ще пуснат за EU пазар ?

Choi
Профилът ти няма права за разглеждане прикачени файлове в коментарите
Все още няма пуснати коментари

Най-нови теми от форума

  • Няма мнения