В този блог: Без промяна в електро гамата, Renault отбелязва ръст на продажбите на настоящите модели.
През ноември компанията отчете 6453 продадени електромобила, което е със 152% ръст спрямо ноември 2017 г. и с 1300 броя повече от предното най-добро постижение през март 2018 г.
Най-много продажби регистрира компактният ZOE с почти 5400 броя, което показва, че интересът към модела не е спаднал, а дори обратното, пет години след излизането му на пазара.
Има покачване и при лекотоварния Kangoo Z.E., при това с най-добрите досега продажби –1046 броя за настоящия модел със 7.4 кВт бордово зарядно и 33 кВтч батерия.
Имаше очаквания, че Renault ще покаже нов ZOE модел на автосалона в Париж през изминалата есен, но вместо това компанията изкара футуристични автономни решения в премиум класа.
Междувременно, Ерик Фонтойн, който отговаря за електромобилната програма на Renault, потвърди след наше питане в Twitter, че в новия модел ZOE ще бъде запазено 22 кВт бордовото зарядно. Така, ZOE 2 ще има CCS DC зареждане (мощността не е потвърдена, но се говори за 100 кВт) и 22 кВт трифазно AC зареждане. Комбинация, която има само новият Audi e-tron quattro, с разликата, че него стандартното AC бордово зарядно е 11 кВт, а 22 кВт (второ зарядно) е опция.
От нашия опит и от потреблението на лекотоварни електромобили смятаме, че това последното би направило Kangoo Z.E. много по-използваем отколкото е сега със 7.4 кВт монофазно бордово зареждане. Едно нова 50-60 кВтч батерия също определено ще му се отрази доста добре.
Всичките тези неща сме уверени, че в Renault ги знаят много добре и е въпрос на производствени сметки, за да ги добавят като компоненти. Има логика тези параметри да залегнат в следващото поколение Kangoo, което е възможно да бъде базирано на концептуалния Frendzy.