Бьорн Ниланд най-накрая успя да се добере до Honda-e 2020, за да я прекара през всичките си видове тестове за пробег, зареждане и т.н.
През изминалата седмица Бьорн е записал 7-8 различни видео клипа с мънинката Honda-e и ако искаш да научиш повече за този електромобил със сигурност ще намериш доста полезна информация в тях.
Honda-e има редица плюсове, но ако има едно нещо, за което този електромобил със сигурност не го бива и това е магистрално каране със скорост над 100 км/ч.
Този тип коли така или иначе не са предвидени за такова каране, но ако ти се наложи междуградско пътуване и искаш да стигнеш по-бързо, с този електромобил точно ще имаш затруднения.
Батерията с капацитет от 35.5 кВтч ползва клетки на Panasonic, но те очевидно са доста далеч от тези на Tesla и не позволяват достатъчно пробег при малко по-високи скорости.
Тест с 90 км/ч постоянна скорост
- Пробег: 176 км с оставащи 6% батерия (потенциално макс при тези условия - 189 км)
- Разход: 15 кВтч/100 км
Тест със 120 км/ч постоянна скорост
- Пробег: 121 км
- Разход: 22.5 кВтч/100 км
Бьорн направи и тест за зареждане на IONITY зарядна станция и сравнение с няколко други електромобила.
Първоначално Honda-e се зарежда с 50 кВт мощност, но достигайки около 20% от капацитета мощността спада на 40 кВт, след което при достигнато на 43% има нов спад до 30 кВт, а на 70% вече зареждаш с 20 кВт.
Сред последните видеа на канала на Бьорн ще намериш и 1,000 km Challenge, Banana Box Challenge и още няколко клипа, в които той показва обстойно интериора на колата и всички функции на таблото и камерите за обратно виждане.