В този блог: Версията с бензинов генератор е по-тежка и това намалява електрическия пробег, но увеличава общия.

Разликата в пробега на двата варианта на BMW i3 е съществена – изцяло електрическият вариант осигурява с 15 км повече, а този с малък бензинов двигател на свой ред дава 125 км до 150 км отгоре, след изчерпване на тока в батерията...

В този блог: Двете допълнителни седалки в багажника са за деца и дори с тях Model S е 5-местен по документи.

Това само по себе си обяснява невъзможността за приспадане на ДДС, но до тази информация достигнахме след кратко проучване. Нещата тръгнаха от там, че ни потърсиха от Добрич за съдействие по поръчка на Model S и един от въпросите беше да се установи дали за 7-местната версия се приспада ДДС...

В този блог: Електрическите превозни средства имат още една допирна точка с мебелния гигант.

Вероятно няма да видим на пазара електромобил от ИКЕА, но в много от големите вериги се продават велосипеди, защо да не е и в ИКЕА? С малката подробност, че електрически велосипед става дума за електрически...

В този блог: Не си приличат много, но някои хорат намират за интересно да сравнят Tesla Model S P85 и BMW i3.

"Отворена работа" са тези двете – BMW i3 като седнеш отпред, с цялото това широко пространство и смелостта на BMW с новаторския дизайн, а Tesla Model S с това, че е създадена от много отворени хора, дръзнали да поставят 17" екран вместо централна конзола. Как ни хрумна да ги сравняваме? Едно Youtube клипче с такова неангажиращо потребителско сравнение ни хвана окото, точно с това, че на някой му е хрумнала идеята да сравни тези два доста различни електромобила...

В този блог: Доброто старо динамо преобразено в кит за електро задвижване на велосипед.

В България има избор от е-байк китове и лесно можеш да си поръчаш да ти сглобят електро колело. Велосипедите на ток са основно два вида – педелек и е-байк, но ето че откриваме и трети вид...

В този блог: BMW i3 е супер динамична кола, но с пробег от около 130 км икономичният режим на каране може да ти е много полезен.

Имаме първо видео кръгче с BMW i3, направено в Болоня от нашия приятел Емо и докато нагласяме клипчето и изчакваме още някои детайли, решихме да направим един блог за еко режимите на i3, че ни стана интересно как работят след отзива на Емо за колата. Според него, ECO PRO режимът не спъва колата откъм мощност, а просто "разтегля" ускорението. Ограничения обаче има, а в "плюсовия" вариант, макар и да не му отива на името – сериозни...

В този блог: Според ADAC при тази скорост Tesla Model S харчи почти 32 кВтч/100 км.

Колата една и съща, пък такива разлики – в Америка отчитат 20% по-нисък разход на Tesla Model S P85, отколкото ADAC в Европа...

elektromobili-2020
ignor-tv.jpg
welcome-ecars.jpg

Най-нови теми от форума