В този блог: Предстоящо подобрение на батерията може да осигури близо 30% повече пробег на VW e-Golf.
Информацията идва от Фолкмар Танебергер, който оглавява отдела за електроника на Volkswagen и е споделена на кръгла маса по време на току приключилото Шоу за потребителска електроника CES в Лас Вегас...
Според Танебергер клетките в батерийния модул ще бъдат подменени с нови. Сегашните са 28 амперчаса, а новите 37 амперчаса, като промяната няма да промени дизайна или увеличи обема на батерията. Това е ново поколение клетки, но Танебергер не е посочил кога компанията ще започне да ги вгражда в e-Golf.
През лятото на 2014 година ядосани на automotor und sport собственици на електромобили направиха самостоятелен тест за пробег. В него при скорост до 90 км/ч VW e-Golf е изминал 174 км, като официалният пробег се води 135 км.
Междувременно Nissan пуска LEAF с нова 30 кВтч батерия от средата на този месец. Електромобилният ентусиаст Робът Люелин тества този модел в края на 2015 г. и при 225 км прогнозен пробег измина 150 км с оставащи 31% пробег. При изчерпване на батерията докрай пробегът би бил много близо до прогнозните 225 км.
С новото увеличение в капацитета на батерията на e-Golf и при нормално шофиране очакваме 200 км да са постижими. Първото поколение със сегашната батерия може да ни се удаде възможност да тестваме още този или следващия месец, което ще ни даде лична база за бъдещо сравнение.
От: Autoblog Green