В този блог: След Нови Пазар, Дизелор инвестира в зарядна станция и в Стамболийски.
Поздравления за компанията за инициативността, новината е отразена и на техния сайт, а ние подкрепяме с продукция, монтажи, блогове, снимки и социални електромобилни тласъци.
По същество, боднахме отново една малка мъничка зарядна станция АЯ, като лястовичка на своите дълги и тънки крака, да е на разположение на който иска да иде да си зареди електронки в батерията.
Както винаги, мощността е до 22 кВт трифазно (АС), от което най-добре могат да се възползват:
- Tesla Model S 1 (ако е с двойно бордово зарядно 20 кВт)
- Tesla Model S 2 и X с 16.5 кВт зарядно
- Renault ZOE с 22 кВт зарядно
- Smart ED (ако е с опцията 22 кВт зарядно)
- BMW i3 с 11 кВт зарядно (след средата на 2016 г.)
За Tesla Model 3 още не знаем с какво бордово ще е в Европа. Ако е с поне 16.5 кВт, супер. И вече за електромобилите с монофазно бордово като Nissan LEAF 2, Hyundai IONIQ, VW e-Golf 2 и др. с 6-7 кВт бордово зарядно си отнема повече време зареждането, та за тях по път DC-то е по така.
Това ни подсеща за една шегица като малък паралел - ако следиш клиповете на Бьорн Ниланд, от време на време той се бъзика с германците, които пък го критикуват за това, че прави тестове с ниска скорост, а на висока скорост казва 120 км/ч. Човекът явно си е решил да спазва ограниченията (най-малкото сума народ го гледа в тубата), а и в Германия може да се кара бързо, но не пропуска да им го върне с някоя и друга шега от типа на:
"OK, Germans I know what you are saying - Das ist nicht schnell" и прави разни физиономии.
Та, зарядните станции, които произвеждаме също не са бързи като DC, пък и някои хора даже не ги смятат за станции, но нас по ни интересува това, че обикаляме България, добавяме зареждачки, мрежата се плете, ефект има и устройствата вършат работа. Знае ли човек къде и кога може да му потрябва ток по път. И то все пак солиден.
Още веднъж поздравления за екипа на Дизелор и нека още много зареждачки да заизникнат из България в следващите месеци и години. Тази вече е във ВсичкоТок, готова за пълнене на батерии.
DC-то и то се развива полека, ще има още, пък и ние сме подкарали там едни работи да правим.