Куп хора по цял свят чакат с нетърпение Tesla Model E. Вижда се навсякъде в коментарите на фейсбук страницата на Tesla – Model S просто не е по джоба на повечето хора. Кола мечта е обаче и затова по-евтиният и масов следващ модел е толкова желан...
Блогове за електромобили
Безплатното зареждане на Tesla Model S вкарано в цената на батерията?
Все си задавам този въпрос и със сигурност далеч не съм само аз – "С какво покриват безплатното зареждане на Tesla Model S?" Вероятно я има и на други места тази информация, но аз я открих в един потребителски коментар...
Renault ZOE зареждане вече и от контакта, ама що толко бавно?
Виждам, че на германския Renault Z.E. сайт сред опциите за зареждане на Renault ZOE вече има и кабел с обикновен щепсел. Супер, викам си, най-после, че досега имаше само кабел със 7-пинов Mennekes щепсел в двата края. То има причина да е такъв – зарядното на ZOE е супер мощно (43 кВ), та обикновено шуко няма как да се справи на такава мощност...
Щом тези се изненадват колко чисти са електромобилите...
Като видиш лепенка 0 грама CO2 на някоя електро кола и в най-добрия случай се чудиш "Как става това?". За нула не зная, но поне докато си карам електро колата от нея не излиза нищо. Ако има нещо мръсно, то може да идва от тока, с който зареждаш. Ако е чист, вече става интересно, а според личното откритие на хора от Космическия център Кенеди – много интересно...
"Ми те хората си зареждат повече вкъщи"
За първите ЕМ потребители е различно – повечето хора, купили още сега електромобил имат възможност да си го зареждат. Затова и след няколко години тестове с MiniE и ActiveE не ми е чудно, че от BMW идва мнение от типа: "Обществената инфраструктура всъщност въобще не е толкова важна, защото повечето хора си зареждат у дома"...