- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Всичко за Туизи
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
Да, вярно е, без ДДС. Рено я продават за около 5000 евро с ДДС, като в цената има включена и 8 годишна гаранция. Това я оскъпява. 3150 евро е като компонент от доставчика с едногодишна гаранция.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
nio писа: Сефтето на кабела е направено миналата седмица в Бургас. Закачаха моето Туизи, имаше сервизна акция за подмяна на някакъв кабел. Закъсня Изпреварих те!
те да не са го пращали от София при вас в Бургас? Стига де егати хората, да вземат повече кабели да купят
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
nio писа: Оригиналната батерия на Туизито струвала точно 3150евра, май без ДДС.
Да, вярно е, без ДДС. Рено я продават за около 5000 евро с ДДС, като в цената има включена и 8 годишна гаранция. Това я оскъпява. 3150 евро е като компонент от доставчика с едногодишна гаранция.
Те това ти е - аз нищо никакви цени не зная, ма който се интересува си намира инфо
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Canto
- Посетител
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Canto писа: А, какво се чува за 5000 те хиляди лева държавна субсидия? Въобще ще се продават ли у нас електромобили с условия ,като в Европа? Омникар нямат нищо на сайта си за Туизи, както и сайта на Рено..
Още нямат инфо Омникар, така е - по информация от Рено най-накрая са се разбрали за лизинги и обслужване и сега пишат договори, а продажбите очаквам да тръгнат през втората половина на април, но предстои да видим дали ще стане.
Преди седмица докато си карах туизито и на светофара до Народната библиотека от съседната кола се показа бившия министър на транспорта Московски - каза, че щели да пишат законопроект да не се плаща ДДС за електромобилите, та ще видим тези дни какво се случва. Но като помня, че Менда Стоянова така брутално отразя идеята преди време та ми е странно как ГЕРБ ще си се разберат вътрешно за това.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Canto
- Посетител
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Canto писа: Благодаря ти! А ти твойто от чужбина ли го купи? Гаранцията важи ли тук и сервиза може ли да го правят. Ако си купя от Германия например, нормално ли го регистрирам. Ползвш ли безплантна синя зона? Приятен уикенд
От тук е взето, от Рено, но е по-различна работата при нас - заради електромобилните ни сайтове и дейността - по тази линия сме го взели предварително (имам предвид преди да тръгнат продажбите). Ползвам зоната, да, всеки ден по два пъти. От чужбина е трудно да се купи, защото едва ли някой ще иска да ти прехвърли договора за наема на батерията. Това е проверено от приятели тук във форума. Та затова помагаме всячески и се надявам да стартират продажбите другия месец у нас.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Може да го внесеш без батерия, и тук да му сложим такава. Не е проблем, имаме човек от форума, който го прави. Само да си наясно, че батерията е над 3000 Евро, и то без монтажа. Така или иначе решиш ли нещо - питай преди да действаш. Администратора на сайта има инфо за всичко, което може да се сетиш, свързано с електромобилите. Колегите също.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- Canto
- Посетител
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Благодарение на администратора, който беше любезен да ми купи уплътнители и даже да ми ги прати с куриер вече имам уплътнители на вратите.
Няколко познати изказаха съмнения относно изминатия от Туизи пробег, според тях не е възможно електричка с такъв малък пробег с едно зареждане да измине толкова голямо разстояние за три месеца. Затова за да ги разсея публикувам снимка от днес от таблото на колата
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вчера не намерих време, но сега ще споделя някои неща относно тези малко над 6000 км, изминати от моето Туизи.
1. Вече има следи от износване - прозорците са доста надрани, от миене, от допиране в колата при затваряне и др. На две-три места където се трие вратата към колата се е протрила боята. На праговете също има износване, но това е нормално и при другите коли го има.
2. Не знам защо, но при никакви обстоятелства не може да вдигне повече от 85 км/ч. Засилване по наклон, пълна газ, стръмно спускане - не става. Може администратора да сподели при какви обстоятелства преви 95 км/ч.
3. Пробег - при пълна газ и поддържане на 80-85 км/ч дори сега в топлото не издържа повече от 60 км. Зимата правеше около 50 км при такова каране. Но при градско каране с до 50 км/ч вече редовно надминавам 80-90 км.
4. Борд компютър - има някои особености при отчитането на оставащия пробег, според мен най-важния показател. Например. Зареждам до горе, показва оставащи 86 км. Тръгвам, карам леко, градско. След 12 изминати км ми показва оставащи 81 км. Не казвам, че не показва вярно. Просто смята оставащия пробег според стила на шофиране и скоростта от няколко километра назад. И ако преди зареждане си карал бясно може да получиш странен резултат. Например. Зареждам и ми пиши оставащи 55 км, тръгвам и след 10 км вече показва оставащи 70 км.
5. Направи ми впечатление следното - след зареждане през нощта - 7 часа в контакта батерията държи по-дълго, отколкото при зареждане през деня за 3 часа. И в двата случая зареждам до горе, докато колата сама изключи. Разликата е около 10 %, при еднакъв маршрут и еднакво каране. На какво се дължи това? Същия ефект съм го забелязал и при мобилния ми телефон. Ако е цяла нощ на зарядно - три дни без проблем, ако го заредя сутринта за час и половина до 100 % - два дни изкарва.
6. И нещо неприятно - увеличи се шума от трансмисията на колата. Има един звук, който е като от износени зъбни колела, сякаш имат лек луфт и при частично натоварване ручат. Чува се ако си натиснал газта много леко и спускаш с ниска скорост - 20-25 км/ч. Тогава тя хем не ускорява, хем не регенерира. И тогава се чува шумът. Преди го нямаше, или не беше така силен. И още. При потегляне, ако подадеш газ и отнемеш, има нещо като тласък и тропане. Като луфт от разбит тампон на скоростна кутия се усеща, чукане. Предполагам че това е нормално износване, ще видим. Не е драматично, но има промяна. Когато с администратора ги срещнем двете Туизи-та можем да сравним. Да не забравяме , че моето се кара по всякакви пътища, някои доста разбити, също и по черни пътища. Също така зареждам когато и където ми трябва, без оглед колко е пълна батерията. Имам ли нужда от пробег - в контакта! Вероятно подобна експлоатация ще даде отражение. Ще видим.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- nio
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 237
- Харесвания: 26
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ajcinema
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 26
- Харесвания: 8
Прилагам и снимка на реалната ситуация във фара. Крушката изглежда абсурдно на пръв поглед, но дългите и късите работят както при обикновена крушка. Разликата е само в малко по-мекия фокус при късите светлини (има граница, но е малко по-мека). Категорично не заслепяват отсрещните!!! Светлината е малко по-силна от тази на найтбрекър, градусите по Келвин са 5 500. Цена на комплекта 130 лева. В охладителя има вентилатор. На този етап съм изключително доволен! Това е първата LED крушка, която изпробвам и тя е ПО-СИЛНА от нормална. Всичко останало досега са пълни глупости (а аз експериментирам от доста години).
Нарочно съм направил една снимка от по-високо, за да покажа, че крушката НЕ заслепява. Снимките са направени в 2 часа следобед при ярко слънце, докато чаках да ми сменят гумите.
Резултатите:
1. 2 или 3 пъти по-ниска консумация (нормална крушка гълта 55-60 вата, а тази 20 или 30 (в зависимост дали дълги или къси)
2. Идеален спектър за нощно шофиране.
3. През деня ми е все тая да щадя фаровете- крушките отделят нищожна топлина
4. Живот безконечен.
5, По-силна светлина
6. ... това е бъдещето.
Ееех, сега да имах Туизи, бих го "спукал" от подобни иновации... ... ама нямам . Май ще си обзаведа и скутера с такива.
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.