- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Зарядни станции в БГ
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
Новините за Фулчарджър БГ са доста общи. Гуугъл ни води до .com страницата, където има формуляр за контакти и формуляр за кандидатстване (за???).
Картата на сайта показва наличните зарядни станции в София, Стара Загора и Добрич, както и статуса им. На price пише free, но никъде няма информация как може да се снабди човек с въпросните карти за безплатен достъп с който се отключват станциите.
Пуснах им запитване от формуляра.. след 2 дни ми се обади една госпожица, да ме попита какво ме било интересувало (след като изрично бях писал, че ме интересува ред и начин на ползване). След като разбра, че не се интересувам да изграждам станция, а да ползвам такива, стана някак си по-малко отзивчива.. (може и да ми се е сторило) и обеща да ми пусне на мейла обратна информация как мога да се сдобия с карта за ползване.. - почти 1 месец по-късно мейл няма и нямам идея как мога да се възползвам от широко отразените в медиите зарядни станции.
Преди 2 дни забелязах, че в паркинга на Мол Галерия в Бургас има табло с 3 контакта (стандартен, като този на колата ми и един 5 пинов - предполагам трифазен). Няма табелка за какво е това табло, но е свободно отворено и до местата за инвалиди.. пуснах мейл със запитване дали е за автомобили и дали мога да го ползвам.. макар, че малко ме е страх да си оставя зарядното необезопасено в гаража на мола..(на зарядните станции поне се заключва) .. все пак сме БГ.
Споделете и своя опит и знания по темата
Поздрави.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Оказа се, че трябва да се регистрира човек и да си поиска карта.. направих го, сега ще видим дали ще пристигне до няколко дни
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Иначе точно снимах едно такова табло в софийския България мол. Ще минем да питаме там хората дали случайно не са имали предвид зареждане на електро коли с монтирането на тези табла
Ето в този текст има инфо за цената . Цитиран е бившият енергиен министър Добрев, сниман до станция на Фулчарджър. Конкретно:
"По думите му едно електрическо превозно средство е скъпа инвестиция, но зареждането му за 150 км. струва 12 лв., което е два пъти по-евтино от зареждане с дизелово гориво."
Чисто и просто – КарамЕЛ
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
колкото ползваш толкова плащаш
вариантите са да предплатиш 50/100 лева
или да ти задължават направо разпл. сметката
Най-лесно е да се свържеш с Весела Шаранкова
аз бях клиент номер 6
Vessela Sharankova
> General Manager
>
> FULLCHARGER Bulgaria
> 34, Gurko Str., 1000 Sofia, BULGARIA
> phone: 00359 2 986 67 54
> phone: 00359 2 986 96 20/21
> mobile: 00359 888 973 137
> mobile: 00359 879 973 137
> Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
> Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
> www.fullcharger.com
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
По-добре да си карам на бензин като съм в София.
А на всички станции на картата като ги натиснеш на информация пише price: free - доста подвеждащо.
Хубава работа - ама българска.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
но мога да ти подшушна един бонус от зареждането ...
Ако имаш работа в центъра я оставяш да се зарежда
и отиваш да си вършиш работа за някой час без да плащаш 2лв на час за синя зона,
а през това време се зареждаш с точец и си тръгваш на електро ход с чиста съвест
ако сложиш паркинг или синя зона в сметката може да се окаже, че има смисъл ... ти си знаеш
можеш да провериш и станциите на а1 на експото и студ. град как седи въпроса - тук Марто може да помогне
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
22 кв са 100-тина км зимно градско каране (с вкл. парно)
Тези 12 лв са около 4.8 л. бензин .. градско не съм я засичал, но надали ще харчи повече от 5 - 6 л./100
т.е. идва почти на кантар... остава бонуса от синя зона.
До колкото съм запознат от форумите, американския опит сочи, че тези платени зарядни станции са обречени на изчезване. Хората си зареждат основно у тях си или на общински безплатни зарядни станции .. или в разни молове или магазини.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Недостатък – далеч от центъра, но под нея минава метрото, та е вариант да се използва. И то добър, като гледам как BMW например се ориентира да предлага мообилни пакети и да стимулира разнообразие в придвижването. До някаква точка с кола, после с влак или метро. Или пък с (електро) велосипед.. Такива неща...
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- earendil
- Автор на темата
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 201
- Харесвания: 50
Аз последните няколко пъти като идвам в СФ си зарязвах колата именно на паркинга на Експо центъра и от там с метро.
(разбира се тогава нямах още електричка)
Мерси за информацията.. значи трябва да се търси карта при охраната
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
earendil писа: O, абсолютно.
Аз последните няколко пъти като идвам в СФ си зарязвах колата именно на паркинга на Експо центъра и от там с метро.
(разбира се тогава нямах още електричка)
Мерси за информацията.. значи трябва да се търси карта при охраната
Ще проверим в момента дали всичко е ок и ще
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- JulianoG
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 1
- Харесвания: 0
Аз защо съм останал с впечатлението, че тези станции бяха с подкрепата на столична община и ЧЕЗ?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivanjordanov78
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 31
- Харесвания: 0
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
ако сега има зарядни на всякъде ти кой електромобил би си купил от предлаганите в момента?
В София има зарядни ... малко са, но и те седят празни през 99% от времето ...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivanjordanov78
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 31
- Харесвания: 0
Сериозно - искам да кажа, че според мен проблемът е в закостенялостта на българина.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Ако има такива с икономически смисъл и приличен пробег да видиш как бързо ще разкостенее българина ...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivanjordanov78
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 31
- Харесвания: 0
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- k.i.
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 170
- Харесвания: 8
Хубаво е да има зарядни повече, но не е това изначалния проблем според мен ...
Не ти ли върши работа пробега за през деня и нощем да зареждаш е кофти да планираш постоянно кога и как да заредиш
Става, но не е лесно и е затормозяващо ...
Правил съм го и определено е доста по различно от употребата на добрия стар ДВГ където за 2 мин си "догоре" ...
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Съответно покрай магистрала или на специализирана станция намирам за подходящи само бързите зарядни. Както върви развитието на технологията до 2(3) г. бързото зареждане може да спадне до 4-5 мин за половин батерия (с капацитет 30 кВтч), което вече става доста прилично.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- ivanjordanov78
- Извън линия
- Леко навлязъл
- Коментари: 31
- Харесвания: 0
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.