- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Зарядни станции в БГ
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
А Търново е междинна и там най-много има нужда от бърза станция, за да си заредиш минавайки. Както Стара Загора, Пловдив. Междинните градове/станции са много стратегически, ама никой не иска да го разбере, още =)
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Пътя хубав, много хора минават през Тракия за Варна?
Ама нека ги направят, да не се окаже " сега в София, а покъсно и в други градове" - примерно 2018
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
kia.bg/location-electricstations/
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
CHAdeMO и CCS нямат, освен тази в София на Цариградско. В Пловдив е Type2 7kW, а не 22kW.
Аз тайно се надявам да имат намерение да слагат CHAdeMO/CCS навсякъде и затова да не искат да променят описанието =)
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
cokey писа: Аз тайно се надявам да имат намерение да слагат CHAdeMO/CCS навсякъде и затова да не искат да променят описанието =)
Дано, дано, ама надали
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Не е WOW, ама за 2 часа печелиш почти половин час. Не е малко като пътуваш с деца =D
А така като започнат да се надскачат - тези имат 20kW, следващите ще сложат 50kW, после другите ще направят 80kW и ще кажат ето ние сме първите с най-бързата станция =)
И така
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- firesword
- Извън линия
- 1-ва жичка
- Коментари: 569
- Харесвания: 47
Ето и друго интересно
www.andromedapower.com/products/orca-mobile/
Ако те хване тока, хвани го и ти
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Ако ги даваха комплект заедно с колата за $35к супер?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина - $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
PETROV писа: Тази година ДОБРИТЕ НОВИНИ ПРОДЪЛЖАВАТ! Преди няколко дена питах КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ за техните бъдещи екологични планове в България и получих следния отговор /със съкращения/:
Уважаеми г-н Петров,...
Еми сега - просто трябва да се пусне това в блога (може да ги контактнем преди това за всеки случай).
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
cokey писа: Не, CHAdeMO може и на 3kW. Не че има смисъл, но може =)
Тази Орка е интересна, не знам какво реално приложение би имала. Цялото това вкарване и изкарване, някой трябва да я оперира. Не е точно self-service. Интересното е че е доста евтина - $25,000.
Аз мисля че реално себестойността на една CHAdeMO станция не е висока, от порядъка на $5,000 сигурно. Но понеже пазара още е такъв, и първите плащат за разработката. Която най-вероятно и не е много ефективна все още, понеже като гледам сегашните станции по 100кг, вътре има повече трансформатори отколкото дискретни елементи. А CHAdeMO зарядна станция не е много повече от един добър PFC изправител с управление и имплементация на CHAdeMO протокола (който всъщност хич не е сложен). Плюс вече екстри за измерване и заплащане.
Една дипломна работа е това =)
В Google е пълно с такива, само че нито една реализация, че трябва някой да финансира все пак.
Бих добавил зарядните устройства - те са, които оскъпяват DC зареждачката. Примерно стак от 5 зарядни по 10 кВт, които дават въпросните 50 кВт (ок 43-44 реални) ти е 5 х $2000 Китай. Европейските май по-скъпинко идват.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Я обясни още, че нещо изпускам =)
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- megamyrzel
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 21
- Харесвания: 5
1. избягване на разрешение за поставяне на преместваем обект с фундаменти и т.н.,
2. тест на локация преди да бетонираш едни 25к евра в постоянна станция
3. временно решение след успешен резултат в 2., докато минат процедури по проектиране/съгласуване/разрешителни
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Отсъства
- Основател
cokey писа: Как така стак от 5 зарядни? Това да не са батерии четири волта и половина...
Я обясни още, че нещо изпускам =)
Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули - примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Прикачени файлове:
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Кабели и управление /по доставни цени/ 1500$.
Общо 5000$
И когато е евтино винаги се поставя ВЪПРОСА ЗА КАЧЕСТВОТО? ... е това е с качеството на Тесла /а какво е качеството на Тесла тепърва ни предстои да разберем???/
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.