- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Зарядни станции в БГ
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
mumojem писа:
Мощността на DC зареждачката идва от вградените модули - примерно 50 кВт идва от 5 х 10 кВт модули като на снимката (там са 4, но върши работа за илюстрация).
Съответно с 10 такива модула правиш 100 кВт зарядно и с 10 х 20 кВт става 200 кВт. Всичко това са максимални мощности, разбира се. Реалните са по-ниски заради загуби и други параметри.
Аха, те са решили да са модулни. Явно накрая DC изходите ги връзват паралелно за да вдигнат мощността и колко повече толкова повече. Точно като батерии 4.5V =)
Макар че така управлението се усложнява доста. Ако колата по CHAdeMO ти каже дай не повече от 10A и си е повече работа да управляваш 5 модула (или 10 в друга конфигурация) всеки да дава съответната пропорция ток. Чак се чудя дали толкова кадърно са го направили китайците...
Аз още си чакам CHAdeMO зарядната станция от американците (eMotorWerks). Май няма да дойде обаче, и даже плащането оспорих, та барем се стреснат и изпратят нещо. Оттам като се разкости можеше да излязат интересни възможности, като например една DIY 45kW CHAdeMO station за $5,000.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
PETROV писа: Дай малко повече инфо за eMotorWerks и тяхната CHAdeMO
emotorwerks.com/store-juicebox-ev-chargi.../category_pathway-17
emotorwerks.com/store-juicebox-ev-chargi.../related_product-112
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- PETROV
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 172
- Харесвания: 32
Между 1:35 и 1:46 минута се виждат шкафовете на SC /от Норвегия/
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- megamyrzel
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 21
- Харесвания: 5
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
rrumpe писа: Отивам днес на полубързата зарядна станция на КИА на Цариградско шосе и се оказа, че зареждането вече е платено - 6лв. на час. Понеже се плаща, няма да може да се зарежда събота следобяд и неделя, защото няма касиерка. За коли КИА е безплатно. Честито
Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново
Както каза шефа там "Е нема аз да им плащам тока..."
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
cokey писа: Платени са на КИА да, навсякъде. И в Търново
Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?
А за станцията на Лидл, там не мога да зареждам - излиза грешка "Charging error. Communication problems. Car should be turned off. "
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- megamyrzel
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 21
- Харесвания: 5
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- cokey
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 211
- Харесвания: 23
rrumpe писа: Иначе казаха че АС станцията е безплатна, самод DC е платена. В Търново и АС станцията ли се плаща?
Мда, АС се плаща там.
DC няма
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
megamyrzel писа: Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?
Обикновено макс. мощност на 50 киловатите DC зареждачки е 43-44 кВт и то при под 50% заряд на батерията. Колкото повече се пълни толкова повече мощността спада, като накрая пада буквално до само няколко киловата.
На тази на Кауфланд пък AC-то едвам пълнеше - при 80% заряд на ZOE-то показа 1 ч. и 25 мин оставащо време за зареждане, а е 43 кВт. Тя самата кола е с макс. 22 кВт, но на 80% обикновено все още си държи добра мощност - явно има някакви неща да им се пипват на тия комбо ABB зареждачки.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
megamyrzel писа: Аз заредих eNV200 преди два дни без проблем на CHAdeMO-то на Лидл. Сякаш не беше с 50 kW, не засякох с колко точно, но работеше. С каква машина си, може да питаме доставчика и инсталаторите какъв може да е проблема и дали може да се реши?
Nissan Leaf 2012. Аз мислех, че на практика са еднакви с eNV200, но явно не са. Охраната в КИА вчера каза че eNV200 са имали проблем с бързото зареждане на тяхната станция, а аз нямам. Ти зареждал ли си на КИА?
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
speakev.com/threads/when-rapid-charging-goes-wrong.9858/
Може да е от студа, а може да е заради "the actual plug caused the communication issue if the latch inside is damaged". Ще пробвам пак.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- megamyrzel
- Извън линия
- Свежо попълнение
- Коментари: 21
- Харесвания: 5
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- rrumpe
- Извън линия
- 3-та жичка
- Коментари: 142
- Харесвания: 19
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.
- mumojem
- Извън линия
- Основател
rrumpe писа: Днес и аз успях да заредя... от първия път
на 35% почна с 23кВ и на 55% беше с 16-17кВ. Дано мощността е толкова ниска заради темепратурата. След няколко месеца ще проличи.
О, да мощността си пада определено заради ниските температури (на въздуха и батерията). Вкарвам и едно напомняне тук, че на КИА на Цариградско DC зареждачката е 20 кВт. Ще я сменят обаче с 50 кВт.
Чисто и просто – КарамЕЛ
Вход или Регистрация, за да се включиш в темата.