Хибридното Audi e-tron Spyder се 'разходи' на ЛьоМан
От Стефан НиколовAudi продължава да разширява e-tron линията си. Автомобилният производител разкри електрифицираното чудовище в Париж 2010 - на автомобилното изложение, но този път нововъведението при хибрида с ниско окачване е липсата на покрив...
Това е превозното средство - е-tron Spyder Plug-in хибриден дизел - което Audi докара до Льо Ман този уикенд. По-конкретно, е-tron Spyder участва в "Le Mans vers le future" - събитие, провеждано във връзка с легендарната 24-часовата надпревара. Заедно с e-tron Spyder, дойде и Audi Q5 Hybrid Quattro, готовият за производство SUV, който ще влезе в продажба в края на 2011.
Audi е-tron Spyder притежава чифт електрически мотори, задвижващи предните колела, с общо 87 конски сили мощност и 352 Нм въртящ момент. Отзад седи битурбо 3.0-литров V6 TDI, 'впрягащ' до 300 к.с. и 650 Нм въртящ момент. Тази мощ се предава към задните колела посредством седем степенна трансмисия. Audi казват, че системите могат да работят самостоятелно или в унисон, развивайки максимална мощност от 388 к.с. и въртящ момент с връхна точка от 900 Нм.
От Audi заявиха, че въпреки тежката 9.1 кВ/ч литиево-йонна батерия монтирана отпред, са успели да запазят теглото на автомобила под контрол и да го разпределят равномерно по шасито. В резултат на това, e-tron Spyder трябва да e много динамичен. Според информация от автопроизводителя, теглото на e-tron Spyder е 1450 кг, а задвижващата електрическа енергия, осигурява скорост от 60 км/ч, в продължение на 31 километра.
Според компанията, в градски условия тези показания са достатъчни, за да се справи в трафика. Ако не - винаги може да се разчита на дизеловия V6 отзад.