Хибриди (155)
Това е архив на предишната ни категория Хибриди – КЛИКНИ ТУК за най-новите блогове!
Автосалон Франкфурт 2011: Ё-Concept и крос-купе с 3.5 л/100
От Стефан НиколовСлед първата доза новини около руската Ё-Авто, която обяви амбициозни хибридни планове и получи шофьорската оценка руския президент Владимир Путин, амбицията на компанията продължава с представянето й на Автосалон Франкфурт 2011. На своя щанд Ё-Авто показва Ё-мобиль Крос-купе задвижван с бензинов двигател, работещ и на газ, с добавка два електромотора и кондензаторни батерии, а в добавка виждаме и доста изненадваща разработка, наречена Ё-Concept...
Ще се возим ли скоро в зареждаем хибриден Volvo автобус?
От Мартин ХаджистойковVolvo Buses разработва зареждаеми хибридни автобуси, които могат да изминават дълги разстояния на електричество, тихо и без вредни емисии. Всичко това звучи направо като от приказка, предвид все още доста високата средна възраст на българския автобусен автопарк, макар че вече не малко компании инвестираха в много и модерни автобуси...
Следващото поколение Audi A4 ще включва зареждаем хибрид
От Мартин ХаджистойковТочно преди месец стана ясно, че от следващата година Audi A6 ще се предлага и в хибриден вариант, а сега германският Auto Bild разкри, че следващото поколение на по-малкия събрат A4 ще бъде базирано на MLB Evo платформата. Това е тактическо решение от страна на Audi за значително намаляване на теглото на A4, чиято нова платформа се очаква да бъде по-лека с около 120-150 кг...
Cadillac CIEL – отворен към небесата хибриден концепт от GM (видео)
От Стефан НиколовСъвсем прясно Cadillac представи нов изцяло отворен четириместен CIEL (небе на френски) концепт с би-турбо версия на 3.6-литровия V6 агрегат с директно впръскване, свързан с хибридна система, използваща литиево-йонна технология за батериите и позволяваща изцяло електрическо придвижване при ниска скорост.
Мощността на 3.6L V6 двигателя с безстепенно газоразпределение е 317 кВ (425 кс), с въртящ момент от 583 Нм. Концептуалният статус на колата на този етап е причина засега да не се коментират повече конкретни технически параметри по отношение на задвижването...
Mercedes-Benz Citaro FuelCell Hybrid автобуси возят в Хамбург
От Мартин ХаджистойковHamburger Hochbahn AG е щастлив собствени на четири нови Mercedes-Benz Citaro FuelCELL хибридни автобуса по германската NaBuZ demo схема за популяризиране на устойчивите автобусни системи от бъдещето. Предприятието ще получи още три Citaro хибрида с горивни клетки следващата година.
Citaro FuelCELL Hybrid е оборудван с множество ключови подобрения в сравнение с автобусите с горивни клетки, които тръгнаха по пилотна тестова програма в Хамбург през 2003 г.: хибридизация с акумулиране и съхранение на енергия в литиево-йонни батерии; електромотори в главини за непрекъсната изходна мощност от 120 кВ; електрифицирани съпътстващи системи; и по-усъвършенствани горивни клетки. Последните са разработени за удължен експлоатационен цикъл от поне шест години или за 12,000 оперативни часа...