Колега ме насочи към кратко видео за задното окачване на Mustang Mach-E, с подробности, които имат значение за това новото електро на Ford да е под 100,000 лв. Което, от своя страна, обикновено е по-атрактивно да го боднеш в заглавието, за разлика от носачи или полуоски.

Williams Advanced Engineering е основен разработчик за технологии във Formula E сериите и от техния натрупан с годините опит ще може да се възползват много хора извън моторните спортове.

IONIQ вече е самостоятелна марка. На старта сме с IONIQ 5 и петичката ни е позната сигнатура от друга марка/серия като при Hyundai седи съвсем семпличко, без никакви други цифрови добавки. Малка буквоигра със 5ареждането в заглавието и вече се пускаме към първите впечатления от засечките по станциите (в германско).

Това започна странно. Отначало нещата се замъглиха, после започнаха да се проясняват.

Почти обедно време е и семейно се плъзваме в нов Volkswagen ID.3 за малка винена ваканция, даже съвпадаща с Трифон.

Коледа си е за коледни работи. Времето за този блог обаче дойде сега. ID.3 карахме още в началото на декември, малко след като е пуснат последния блог тогава, до този – чак 3 седмици по-късно. Всичкото щуране около зарядните станции сякаш ни взима и последните силици и ха да стигнем до блога и остава за утре. И за утре. И за другиден...

Швейцарската компания Ecovolta е електрифицирала едно от тежкотоварните превозни средства на Aebi Schmidt, която е специалист по поддръжката на зелени площи в предизвикателни терени като ски пистите.

В този блог: Шестото издание на Еко ралито идва с много повече изложители и участници, организирано от Интерспийд и eCars.

Еко Рали България 2018 е с нов маршрут, повече предизвикателства и ще се проведе от 27 до 29 както винаги като кръг от Е-световния шампионат за Е- Регулаторна купа на FIA за нови енергии и задвижвания.