В този блог: Настоящият модел на електрическия голф получава нова батерия за повече пробег.
Точният капацитет е 35.8 кВтч, с което пробегът се вдига на 200 км, от около 140 км за първата версия...
С това e-Golf се изравнява с BMW i3, който вече получи нова 33 кВтч батерия и с Nissan LEAF (30 кВтч) за подобен пробег от около 200 км и при двата електромобила с новите батерии.
Засега начело е Renault ZOE 2017, който се очаква на пазара от януари или февруари следващата година. С 41 кВтч батерия ZOE вече е тестван за 220-300 км реален пробег. През пролетта идва и Opel Ampera-e, с още по-голяма батерия от и пробег (от всички други освен Tesla) – 60 кВтч за 380 км.
В e-Golf 2017 има и още промени: електромоторът е обновен и с 19 кс повече за макс. 134 кс, а въртящият момент нараства от 270 Нм на 290 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч е със секунда по-бързо за 9.6 сек, с малко увеличение и в максимална скорост, която вече ще е 150 км/ч.
Важно подобрение има и при зареждането – новото бордово зарядно е 7.2 кВт, двойно по-мощно от старото. BMW i3 обаче вече е с 11 кВт зарядно, а Renault ZOE остава лидер с 22 кВт. При VW e-Golf 2017 DC бързото зареждане все още е опция – не се предлага като част от базовото оборудване.
Като цяло освежаването е прилично, с полезните добавки при пробега и зареждането. С 200 км автономия просто е различно.
Най-вероятно следващият VW e-Golf ъпгрейд ще дойде направо с новия модел.
Абонирай се за своя eCars.bg бюлетин