В този блог: Нова зарядна станция в Банско брандирана за семеен хотел Илинден.
Това стана готино. Много готино. Имахме удоволствието да добавим стойност на едни ангажирани стопани, които искат да предоставят повече удобство на своите гости.
В този блог: Нова зарядна станция в Банско брандирана за семеен хотел Илинден.
Това стана готино. Много готино. Имахме удоволствието да добавим стойност на едни ангажирани стопани, които искат да предоставят повече удобство на своите гости.
В този блог: Най-евтината версия на Tesla Model 3 идва до 6 месеца и в Европа.
Целта на Елон Мъск да пусне на пазара масов електромобил за $35,000 базова цена е пред изпълнение, с потвърдените от самия него ориентировъчни дати - през март в щатите и в рамките на 3-6 месеца в Европа.
В този блог: Нова информация за електромобилните планове на Apple от Manager Magazin.
Небезизвестният проект Титан на Apple е възобновен и запознати твърдят, че от него ще произлезе автономен електрически миниван.
В този блог: Европейският вариант на Tesla Model 3 идва с 11 кВт трифазно AC бордово зарядно.
Информацията намерихме след доста чакане, когато първите коли започнаха да пристигат в Европа миналата седмица. От страница на сайта на Tesla се вижда, че мощността на AC зареждане е 11 кВт. Междувременно се появиха данни и за (до) 125 кВт CCS DC зареждане, макар и пикът да е само до 47-48% от батерията.
В този блог: Днес компанията представи новия e-208, който от есента на 2019 г. ще се предлага и в електро версия.
На пръв поглед, данните на e-208 са сходни с тези, които Renault ZOE ще получи от есента, с което двата модела ще са конкурентни поне откъм технически параметри.
В този блог: Документ на LG показва различни данни за капацитета на батерията на Renault ZOE ZE 40 от официалните.
Вече знаем, че 41 кВтч батерията на ZOE (след 2017 г.) е съставена от 192 LG Chem E63 клетки, но сега научаваме какъв е реалният капацитет на всяка от тях, благодарение на събрана от PushEVs информация.
В този блог: Отзивите за Kona Electric стават все повече, с първи коментари от собственици и във форума на eCars.
Това, което в България поне ние засега не успяхме да тестваме докато карахме Kona в продължение на няколко дена, е как се отразява много студеното време на изминатите километри, просто защото не се случва толкова студено време.