В този блог: Tesla оставя само 75 и 100 кВтч батерии в гамата.
След като премахна софтуерно заключената 60 кВтч батерия, сега Tesla спира и 90 кВтч опцията за Model S и X...
В този блог: Tesla оставя само 75 и 100 кВтч батерии в гамата.
След като премахна софтуерно заключената 60 кВтч батерия, сега Tesla спира и 90 кВтч опцията за Model S и X...
В този блог: GSR Capital преговаря за придобиване на контрола върху производството на батерии на Nissan.
GSR е частен инвеститорски фонд, който разполага с подкрепа от управлението на провинция Хубей по потенциалната сделка с Nissan...
В този блог: Започва голям проект за проучване на ефектите от катастрофи въху електромобилните батерии.
Безопасността винаги трябва да е на първо място. Затова производителите на електромобили поставят батерията в солидна опаковка, така че да я защитят от стресовете и външното влияние...
В този блог: Известена канадски спец по батериите работи с Tesla за по-издръжливи батерии.
Статистиката досега показва, че сегашните батерии на Tesla губят около 5% от капацитета след около 80,000 км шофиране и загубите започват да се изравняват (намаляването спада) след още 200,000 км докато стигне 90% от първоначалния капацитет...
В този блог: От началото на юни 2017 г. Audi ще прави електромотори в Унгария.
Това обяви управителят на Audi Hungaria Петер Кьослер и тази стъпка идва малко след като компанията отвори резервациите за Audi e-tron quattro първо в Норвегия и от края на май в Австрия...
В този блог: В Германия ще се правят и клетки за електромобилни батерии.
След индикациите от миналата седмица вече има първа информация за вероятна голяма фабрика за производство на клетки за литиево-йонни батерии...
В този блог: Информация от главния моторен инженер в Тесла.
Вместо да разпитва за тайни от разработките на Tesla, Charged се ориентира към нагласата на главния моторен специалист и мнението му за бъдещето на електромоторите като цяло...