В този блог: Тестове с полимери намаляват топлинните загуби при електромотор.

Съвместен проект на Fraunhofer Institute for Chemical Technology ICT и Karlsruhe Institute of Technology KIT за разработка на нова технология за охлаждане, чрез която за корпуси на електромотори може да се използват полимери.

В този блог: С експерти по суперкондензатори под ръка Tesla показва определена посока на развитие.

В електромобилните среди често се обсъжда темата със суперкондензаторите и възможностите за по-задълбоченото им използване в електрическите коли. Моделите на Tesla са изключително бързи и с придобиването на Maxwell компанията ще може да добави още повече динамика.

В този блог: Китайски компании обединяват сили за оптимизиране на зарядната инфраструктура.

Държавни енергийни доставчици и частни компании формираха сдружение наречено Xiongan Lianxing Network Technology, което сега е най-големият оператор на зарядни станции, като контролира 80 процента от настоящите 730,000 устройства в Китай.

В този блог: Успешен опит на BMW, Porsche, Allego, Phoenix Contact и Siemens за зареждане на електромобил с над 400 кВт мощност.

Колегите от electrive са публикували материал показващ как групата от компании демонстрира два прототипа с висока мощност на зареждане като част от FastCharge проекта в средата на декември в Бавария.

В този блог: Единичен проблем с кабел с течно охлаждане за DC CCS зареждане предизвика спиране на станции.

Electrify America обяви, че спира по-голямата част от своите зарядни устройства заради проблем с безопасността свързан с кабелите с течно охлаждане на DC зарядни станции с мощност над 150 кВт по CCS стандарта.

В този блог: Подробно разяснение за снабдената с три под-кръга термална система на Kona.

Електромобилните технологии се развиват много бързо и сред технологичния напредък все по-голямо значение придобива термалното управление на различните компоненти. Още повече предвид увеличаващия се капацитет на батериите и мощността на DC зарядните станции.

В този блог: За постигане на огромен ръст в производството на батерии в Европа ще са нужни 30 фабрики като тази на Tesla в Невада.

Германският федерален министър на икономиката и енергията, Петер Алтмайер, иска 30 процента от глобалното производство на батерии да е в Европа до 2030 г. За това вече са направени постъпки, без на този етап да има конкретна информация за такива.

Още блогове ...

elektromobili-2020